☆ Skravletråd Mai ☆

Hoppa litt over nå.

Vært på Leos i 3.5 t. Kosa oss med mat og slush. Nå hjemme. Lørdagsgodt utdelt. De gikk for å se Ronja Røverdatter oppe.

Jeg og mannen nede for x files [emoji14]

Hehe, godt å fordele seg på to etasjer[emoji23]

Litt slitne unger har vært ute siden frokost. Nå spurte de om å få gå på loftet og spille så nå spiller de super Mario

Lillemor sov for lite i formiddag og har også vært mye ute og var sliten så jeg satte meg inne og ammer og hun sover på fanget mitt.

Vi har rett og slett en sommerdag. Og deilig er det. Men man kan bli sliten av så mye sol og frisk luft. Godt med en hvil

Høres herlig ut med en sommerdag[emoji7] heldige dere!

Stakars, det høres veldig slitsomt ut. Klarer hun å holde mot og humør? Kan se for meg at det også kan være tøft..
Det går tålelig greit. Hun har desverre erfaring med det også, har vært uføretrygdet siden jeg gikk på barneskolen :-(

Høres fantastisk ut :)
Helt herlig.

Nå er mannen igang med å grille pizza (pizzastein på grillen) til middag.

Ikke blitt så mye husarbeid som jeg planla. Vasket klær men ikke brettet og i liten grad vasket hus. Jeg har vært ute med lille. Mannen har klippet gresset, vi har spilt øve-krocket med ungene. Dvs, to "porter" og en pinne som skulle rundes før retur. De har aldri prøvd før så full bane trengte de ikke. Også har vi ikke en hage som er i vater noen som helst vei, så det er ikke så lett... ;-)

Men vi har kost oss

Det går tålelig greit. Hun har desverre erfaring med det også, har vært uføretrygdet siden jeg gikk på barneskolen :-(
Det er leit at man skal måtte venne seg til slikt synes jeg :( Man får ikke gjort noe med det, men man skulle ikke vært nødt til det allikevel.

Helt herlig.

Nå er mannen igang med å grille pizza (pizzastein på grillen) til middag.

Ikke blitt så mye husarbeid som jeg planla. Vasket klær men ikke brettet og i liten grad vasket hus. Jeg har vært ute med lille. Mannen har klippet gresset, vi har spilt øve-krocket med ungene. Dvs, to "porter" og en pinne som skulle rundes før retur. De har aldri prøvd før så full bane trengte de ikke. Også har vi ikke en hage som er i vater noen som helst vei, så det er ikke så lett... ;-)

Men vi har kost oss

Det er godt! Lille knakk vår pizzastein forrige dagen så må ordne ny.

Høres ut som dere har hatt en fin dag, og det er det viktigste :) Klærne er går ingensteder, desverre [emoji14]
Tror det er mange slike plener i vårt langstrakte land.

Det er godt! Lille knakk vår pizzastein forrige dagen så må ordne ny.

Høres ut som dere har hatt en fin dag, og det er det viktigste :) Klærne er går ingensteder, desverre [emoji14]
Tror det er mange slike plener i vårt langstrakte land.
De gjør ikke det nei, men svigermor kommer på mandag så litt rydding og ordning av gjesterom må vi få tatt i løpet av helga

Unga fant det svære hoppetauet. De hoppa til mens jeg og pappaen snurra. Jeg spør om de ikke kan hoppe inn mens det er fart. Det var visst ikke så lett. Så jeg måtte prøve. Fikk det til. Dessverre setta de to opp farten og jeg hoppa buksa mi rett av [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp