God morgenGod morgen[emoji4] Hatt ei god natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen[emoji4] Hatt ei god natt?
Hørtes ut som en fin dag synes jegSkal til byen og kjøpe ny trampoline, potte om noen planter, i butikken, vaske klær, sortere sommerklær og kose med gutta[emoji2]
Ikke mye spennende![emoji23]
Åh, større den da! Hvor fant du den?Takk
Den jeg så på er 30 cm
Ja det må jo feiresJa men siden hun hadde bursdag i går så håper jeg
Takk!Tips, lekekassen har masse gode tilbud nå
Du står på mye duVaske klær.
Brette klær
Gå lang tur i fint vær, nyte det mens det er her for så skal regnet komme igjen. Og bli lenge.
Vaske hus
Handletur
Tror jeg
Har du kjøpt til kb?
God morgenGod natt ja, gubben fikk sove i senga igjen, haha. Du da?
Ånei [emoji85] Alt for mange innlegg.. Ble ivrig i tjenesten![]()
Evig og alltid! Men det målet er så fjernt at det blir bare en ønskedrøm... [emoji6]Haha[emoji23] optimist!
Hva sier kommunen om det da?Ja, det er temmelig provoserende når man tenker på hvor dårlig råd det offentlige har, men i årevis har vi lysene på sommeren rundt, når det er lyst fra mai-august omtrent...
Ånei, stakar... Omgangssyken?Så bra[emoji4] bortsett fra at snuppa kasta opp over hele seg og senga i natt, så vi måtte dusje og skifte sengetøy, så har det vært ei god natt[emoji85][emoji28]
Kjempe!! [emoji23] [emoji23]Du er morsom du
Ja, men jeg er litt fæl på det [emoji85]Hahs, fort gjort![]()
Du da?Så godt å høre[emoji4]
Kule, hvor kan man kjøpe disse?Vurderer om jeg skal kjøpe det her til rommet til kengubarnet
Vis vedlegget 225335
Vis vedlegget 225337
Ikke det han starter på men vil ikke avsløre det så derfor tok jeg annen bokstav
På jollyroomÅh, større den da! Hvor fant du den?
Når du sier det sånn, så frister det å prøve [emoji23] [emoji14]Kjempe!! [emoji23] [emoji23]
Jeg har som regel trua på dere altså, men akkurat der... ikke så mye..