Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må se om de har tidGod morgen. Dra til svigers så dere får en pause Kengu
Skjønner godt du er lei nå , Håper virkelig du snart blir bedre ❤God morgen Kengu.
Ja, jeg er litt lei... Og konsekvensen av å overse det, er at det går utover synet over tid. Men jeg er livredd for at de skal tømme mer spinalvæske hvis jeg ringer legevakt.
Gjør nok det bare de finner ut hvilken løsning som skal brukesSkjønner godt du er lei nå , Håper virkelig du snart blir bedre [emoji173]
Spørre?Nei usikker på om den faller i smak
Jeg kjøpte liknende til lille her fra Wish. Var superfin!Vurderer om jeg skal kjøpe det her til rommet til kengubarnet
Vis vedlegget 225335
Vis vedlegget 225337
Ikke det han starter på men vil ikke avsløre det så derfor tok jeg annen bokstav
Håper detMå se om de har tid![]()
Hva betalte du der å hvor stor?Jeg kjøpte liknende til lille her fra Wish. Var superfin!
Spørs vel for de maler visstHåper det![]()
Får detSpørre?![]()
Jeg kan ta bilde for deg, vent littHva betalte du der å hvor stor?
Vil tro ca. 20cm og betalte 55,-Hva betalte du der å hvor stor?
Ååh, da spør det ja :/Spørs vel for de maler visst
![]()
Fin utsikt nå, og et godt eksempel på kommunal bruk av penger. Det er lyst ute, selv om det ikke ser slik ut på bildet. Om sommeren står gatelysene på mer enn de gjør om vinteren...
God morgen.
Lørdag. Sol. Meldinger som ser ut som årets hittil varmeste dag (opp i 18, men for her å være er det varmt det)
Ja heldigvis . TakkBra du har fått time på en lørdag[emoji2]
God bedring!
Tja kjenner det hele tiden. Veldig sår på tungen . Ingen matlyst .God morgen, Syn=)
Så bra at bursdagen var bra! Men ikke ålreit med tannlegen da [emoji85] Er det ille?
Hatt en bra natt?
Mannen skulle jobbe litt, og tar med seg lille og leverer henne hos svigermor [emoji173] De ville ha henne i dag.
Alenetid er alltid deilig. Men hodet er ingen quickfix, og jeg må desverre ringe legevakt om det blir ille. Vil ikke, for det kan være de tar ny spinalpunksjon.
God morgen, RonjaMine har du alt; men hva skal du da?