☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen . Bursdag i går var veldig kjekt . Og gaven falt i smak :) her har jeg desverre måtte bestilt time til tannlege i dag . Har fått en slags allergisk reaksjon på blekemidlet . Herregud altså. Var visst ikke vanlig så da må det jo skje meg ;)
God morgen, Syn=)

Så bra at bursdagen var bra! Men ikke ålreit med tannlegen da [emoji85] Er det ille?

Har bestilt abb på Donald. Tenkte på eldstemann (av ungene. Dog de eldste i huset leser vel så gjerne....)
e84ed9aca26dbe8580f94781757d5825.jpg
Donald er fantastisk å hvile øynene på :D

God morgen[emoji2]
Hvor er de andre??
Kos deg med alenetid, håper formen snart blir bedre[emoji173]️
Hatt en bra natt?
Mannen skulle jobbe litt, og tar med seg lille og leverer henne hos svigermor [emoji173] De ville ha henne i dag.
Alenetid er alltid deilig. Men hodet er ingen quickfix, og jeg må desverre ringe legevakt om det blir ille. Vil ikke, for det kan være de tar ny spinalpunksjon.

Strålende sol fra skyfri himmel. Bunadsskjorter er skylt og lagt ut for å bli passe tørr/fuktig til å legges i kjøleskapet før stryking.
Vaskemaskinen er igang, oppvaskmaskinen også.
En unge ammes, en leker på loftet og den tredje ligger på senga og leser. Mannen sover.
Klokka er ti på åtte, og jeg kan vel ikke forsvare å vekke mannen for å få lage frokost så lenge eldstemann ikke har stått opp :)

"sove lenge" er stort sett til 8-8.30 her i huset, han lørdag og jeg søndag.

Nå gikk eldstemann på do, så det nærmer seg kanskje snart frokost. Jeg har vært våken et par timer, og er klar
Her sover mann og barn stort sett til 10

Mi satt i senga 5.50

Og da trodde jeg klokka sikkert var nesten sju for jeg hadde jo ammet for en stund siden og slitt med å sovne fordi sola skinner inn. Typisk ammer jeg nemlig i sekstiden også sover hun til nesten sju.

Men det demret for meg at hun nektet å spise kveldsmat i går... Så vi har ikke sovet så godt snuppa og jeg.
Det var tidlih

God morgen . Bursdag i går var veldig kjekt . Og gaven falt i smak :) her har jeg desverre måtte bestilt time til tannlege i dag . Har fått en slags allergisk reaksjon på blekemidlet . Herregud altså. Var visst ikke vanlig så da må det jo skje meg ;)
God morgen syn

God morgen alle :) I dag er jeg helt alene! Og usikker på om jeg vil sove, eller om jeg vil stå opp litt trøtt og ha mange timer til å gjøre ting jeg har lyst til. Luksus!

Men virker også som trykket i hodet er på vei tilbake for fullt :( Vondt hode, stiv nakke og kvalme når jeg våkner. Æsj...
God morgen
Så kjipt altså :(

God morgen
Så kjipt altså :(
God morgen Kengu.
Ja, jeg er litt lei... Og konsekvensen av å overse det, er at det går utover synet over tid. Men jeg er livredd for at de skal tømme mer spinalvæske hvis jeg ringer legevakt.

Back
Topp