Det var det da... Hmm...I kveld er det jo Grand Prix![emoji23] det må jeg få med meg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det da... Hmm...I kveld er det jo Grand Prix![emoji23] det må jeg få med meg....
Eller alle tror at andre sier fra? ;-)Ganske sikker på at folk gjør det hvert år. Helt latterlig.![]()
Nydelig![]()
Fin utsikt nå, og et godt eksempel på kommunal bruk av penger. Det er lyst ute, selv om det ikke ser slik ut på bildet. Om sommeren står gatelysene på mer enn de gjør om vinteren...
God morgen, SaraGod morgen.
Lørdag. Sol. Meldinger som ser ut som årets hittil varmeste dag (opp i 18, men for her å være er det varmt det)
Det hørtes ut som en flott morgenStrålende sol fra skyfri himmel. Bunadsskjorter er skylt og lagt ut for å bli passe tørr/fuktig til å legges i kjøleskapet før stryking.
Vaskemaskinen er igang, oppvaskmaskinen også.
En unge ammes, en leker på loftet og den tredje ligger på senga og leser. Mannen sover.
Klokka er ti på åtte, og jeg kan vel ikke forsvare å vekke mannen for å få lage frokost så lenge eldstemann ikke har stått opp![]()
"sove lenge" er stort sett til 8-8.30 her i huset, han lørdag og jeg søndag.
Nå gikk eldstemann på do, så det nærmer seg kanskje snart frokost. Jeg har vært våken et par timer, og er klar
God morgen . Bursdag i går var veldig kjekt . Og gaven falt i smakher har jeg desverre måtte bestilt time til tannlege i dag . Har fått en slags allergisk reaksjon på blekemidlet . Herregud altså. Var visst ikke vanlig så da må det jo skje meg
![]()
Dere er herligeVeldig koselig!
Vi er ikke skumle, og tar imot alle som vil skravle med oss![]()
Ganske sikker på at folk gjør det hvert år. Helt latterlig.![]()
Eller alle tror at andre sier fra? ;-)
Katt har jeg ikke, hunden luftes etter frokost og bake har jeg ikke gjort. Det blir nok ikke heller
Eller late?
Godt poeng, Oh Dear. Det er ganske tåpelig.Ja, det er temmelig provoserende når man tenker på hvor dårlig råd det offentlige har, men i årevis har vi lysene på sommeren rundt, når det er lyst fra mai-august omtrent...
Har bestilt abb på Donald. Tenkte på eldstemann (av ungene. Dog de eldste i huset leser vel så gjerne....)![]()
Brenneri munn, rød på tungen. Vondt å spise . Slankekur haha men trenger i grunn ikke det jeg . Vi får se hva de sier senere . Har time 13God morgen[emoji2]
Uff da, hva slags reaksjon??[emoji849]
God morgen alleI dag er jeg helt alene! Og usikker på om jeg vil sove, eller om jeg vil stå opp litt trøtt og ha mange timer til å gjøre ting jeg har lyst til. Luksus!
Men virker også som trykket i hodet er på vei tilbake for fulltVondt hode, stiv nakke og kvalme når jeg våkner. Æsj...
Haha. Sånn gjør vi og [emoji14] Praktisk!"snakke med mannen" kan fint gjøres slik.![]()
Brenneri munn, rød på tungen. Vondt å spise . Slankekur haha men trenger i grunn ikke det jeg . Vi får se hva de sier senere . Har time 13