Ikke i bruk
Forumet er livet
Tempo her i kveld eller? Syntes det er flere nye "fjes" i denne tråden jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig ikke... for jeg lurte på om dere i snitt klarte 1000 innlegg per dag [emoji4] Er det ikke 30 dager i mai? Da bør denne tråden ha 30 000 svar [emoji6][emoji23]Tamara sitt mål er nådd.
Målet vi satte oss selv er vi 2/3 på vei til
Sov godtNatta jenter :kr
Nydelig bildet Oh Dear! Er det fra tidligere i kveld eller bor du i nord?
Ble ikke helt som jeg så for meg, men ble nå bra nok [emoji2]
![]()
På dataen får jeg for eksempel ikke brukt denne [emoji23] om jeg ikke husker koden, noe jeg da ikke gjør
Optimist du vel [emoji6]
Er bare 177 innlegg igjen til 10.000![]()
Kb var invitert hjem til en kompis i kveld så da benyttet jeg og mannen sjansen til å gå ut å spise.
Nå er kb hjemme igjen å jeg har lagt meg på sofaen
Æsj[emoji85][emoji29] klarte å kløne til neglelakken[emoji36] Alltid[emoji85][emoji29]
..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett[emoji14]
Sitter og tenker på dette med lukten av urin etter man har spist asparges og hvor rart det egentlig er at ikke alle lukter det....
Jippi, jeg fikk innlegg nummer 10.000![]()
Mi satt i senga 5.50Det er så kjipt[emoji20] her dukket førstemann opp kl 0645....altfor tidlig![emoji33]
Tempo her i kveld eller? Syntes det er flere nye "fjes" i denne tråden jeg![]()
Veldig koselig!Det er det[emoji1] koselig ikke sant?!