☆ Skravletråd Mai ☆

34d6444e43b481b3cdadec2d8d76854b.jpg

Fin utsikt nå, og et godt eksempel på kommunal bruk av penger. Det er lyst ute, selv om det ikke ser slik ut på bildet. Om sommeren står gatelysene på mer enn de gjør om vinteren...

God morgen.

Lørdag. Sol. Meldinger som ser ut som årets hittil varmeste dag (opp i 18, men for her å være er det varmt det)

Strålende sol fra skyfri himmel. Bunadsskjorter er skylt og lagt ut for å bli passe tørr/fuktig til å legges i kjøleskapet før stryking.
Vaskemaskinen er igang, oppvaskmaskinen også.
En unge ammes, en leker på loftet og den tredje ligger på senga og leser. Mannen sover.
Klokka er ti på åtte, og jeg kan vel ikke forsvare å vekke mannen for å få lage frokost så lenge eldstemann ikke har stått opp :-)

"sove lenge" er stort sett til 8-8.30 her i huset, han lørdag og jeg søndag.

Nå gikk eldstemann på do, så det nærmer seg kanskje snart frokost. Jeg har vært våken et par timer, og er klar

..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett :o [emoji14]

Det er så kjipt[emoji20] her dukket førstemann opp kl 0645....altfor tidlig![emoji33]

Det er så kjipt[emoji20] her dukket førstemann opp kl 0645....altfor tidlig![emoji33]
Mi satt i senga 5.50

Og da trodde jeg klokka sikkert var nesten sju for jeg hadde jo ammet for en stund siden og slitt med å sovne fordi sola skinner inn. Typisk ammer jeg nemlig i sekstiden også sover hun til nesten sju.

Men det demret for meg at hun nektet å spise kveldsmat i går... Så vi har ikke sovet så godt snuppa og jeg.

Back
Topp