Spiredrøm31's dagbok

Masse lykke til med sprøytestart [emoji173]
 
Sprøytedag 3
-Første dag uten hodeverk siden midten av april

Sprøyta var skommel første dag! Mannen måtte assistere og det endte med sår som lignet mer på gaffelskraper enn sprøytestikk - vet ikke hvordan vi klarte det!
Dag 2 gikk mye bedre og nå ser jeg fram til neste sprøyte og ett skritt nærmere målet. Kontroll om en uke
 
Sprøytedag 3
-Første dag uten hodeverk siden midten av april

Sprøyta var skommel første dag! Mannen måtte assistere og det endte med sår som lignet mer på gaffelskraper enn sprøytestikk - vet ikke hvordan vi klarte det!
Dag 2 gikk mye bedre og nå ser jeg fram til neste sprøyte og ett skritt nærmere målet. Kontroll om en uke
Så godt at du ikke har hodepine lengre, håper formen stiger nå [emoji4] Nå er det snart kontroll og plutselig er det uttak og innsett[emoji4] Går kjapt når man har starta på sprøytene[emoji4]
 
Så godt at du ikke har hodepine lengre, håper formen stiger nå [emoji4] Nå er det snart kontroll og plutselig er det uttak og innsett[emoji4] Går kjapt når man har starta på sprøytene[emoji4]
Håper dette fortsetter! :)
Ja - tiden går veldig fort nå, deilig å si det etter mange år med venting :)
 
Sprøytedag 7.
Var på toalettet inatt og oppdaget el.slim -mye! Fikk helt panikk og tenkte på forumet. Logget inn og søkte og fikk opp med en gang fra flere erfarne at dette slett ikke var farlig. Krisen avlyst <3

Bare to dager til kontroll og er så spent!:)
 
Spennende! Lykke til :)

Og PS: Slimet er et godt tegn på at du er i rute ;)
 
Her skal jeg følge med! Masse lykke til med forsøket :D
 
Vært på kontroll idag! 16 eggposer en på 15, de andre 17-19. Porsgrunn ringte og sa uttak blir på mandag! :)

Nå var det utrolig godt med gode nyheter så langt :)

Så var det tidspunktet for ovitrelle da... etter å ha lagt meg 21-2130 tida siden spraystart skal den nå settes kl. 23 imorgen! Haha skal bli spennende :)
 
Vært på kontroll idag! 16 eggposer en på 15, de andre 17-19. Porsgrunn ringte og sa uttak blir på mandag! :)

Nå var det utrolig godt med gode nyheter så langt :)

Så var det tidspunktet for ovitrelle da... etter å ha lagt meg 21-2130 tida siden spraystart skal den nå settes kl. 23 imorgen! Haha skal bli spennende :)
Hurra for mange egg:joyful: Hehehe ja den der ovitrelle, hadde så sent tidspunkt på den en gang jeg også.. Hadde på 3 alarmer fordi jeg også la meg før 23 ;) Masse lykke til:joyful: Og nyt medisinfri dag på søndag:Heartred
 
Spennende tider! Veldig bra til nå høres det ut som :)
 
Kjempe bra vekst da! Blir spennende å høre hvor mange ut på mandag :) Lykke til og nyt medisinfri dag i morgen :D
 
Lykke til![emoji4] Jeg hadde uttak i går og skal ha innsett mandag, så da er vi ikke mange dagene fra hverandre[emoji5]
 
Kjempe bra vekst da! Blir spennende å høre hvor mange ut på mandag :) Lykke til og nyt medisinfri dag i morgen :D
Takk! Skal bli fantastisk uten spray! Bare huske å ikke ta den fra nå da :)
Så spennende!! Masse lykke til [emoji173]
Tusen takk! [emoji3]
Spennende tider! Veldig bra til nå høres det ut som :)
Tusen takk! Ja håper dette fortsetter :)
Hurra for mange egg:joyful: Hehehe ja den der ovitrelle, hadde så sent tidspunkt på den en gang jeg også.. Hadde på 3 alarmer fordi jeg også la meg før 23 ;) Masse lykke til:joyful: Og nyt medisinfri dag på søndag[emoji813]red
For en svær penn det var! Men gikk fint, men klokken ble 6 minutter over tidspunktet er dette dumt? Måtte plutselig finne desinfeksjon da dette ikke fulgte med i pakken slik det har gjort med bemfolaen..
 
Tusen takk! Spennende med innsett, du må ha lykke til [emoji169]
Takk[emoji2] Tror forresten 6 minutter ikke skal ha noe å si.. Og den desinfeksjonen er heller ikke livsnødvendig. Har selv satt alle mine sprøyter uten, og det har gått mer enn bra. Er sykepleier, og mener det ikke er noe dokumentert effekt av å desinfisere ved subcutane sprøyter.
 
Back
Topp