☆ Skravletråd Mai ☆

Jippi, jeg fikk innlegg nummer 10.000 :)

Uff, du får legge en så du vet hvor du har en i alle fall.

Greit å være fri for allergier ja. Min er heldigvis ikke så gal.
Ja jeg burde det, også bør han ha så han kan ta raskt hvis han får en reaksjon når han er alene med lille.

Min kommer ofte over flere dager. Skal jeg ha fire lag blir det det

I kveld har jeg tre ulike negler, testet hvilken som ga mest nøytralt resultat, bare glans. Til bunad vil jeg ikke ha farge, men gjerne mer glans enn mine negler har

Det gjør ofte mine også, men kjøpte lakken jeg skulle ha nå i efta. Så da ble det tre strøk i kveld, og krysser fingra for at jeg ikke kløner det til mer enn jeg alt har gjort.
Skjønner du vil ha nøytral til bunaden din[emoji4] jeg ønsker meg bunad!

Kommer ann på fargen. Men med base og topplakk blir det ofte 4[emoji85] ikke alltid jeg gidder det da. Tror jeg må droppe topplakken i dag, mulig den kommer på i morra tidlig[emoji4]
Samme her men legger til et styrkende lag, også noen små hjerter denne gangen da [emoji6]

Sitter og tenker på dette med lukten av urin etter man har spist asparges og hvor rart det egentlig er at ikke alle lukter det....
Jeg tenkte ikke over det sist men spiste vel for lite. Er ikke så vant til asparges dessverre.
BTW kunne du gitt meg link til bloggen din? [emoji4]

Jeg tenkte ikke over det sist men spiste vel for lite. Er ikke så vant til asparges dessverre.
BTW kunne du gitt meg link til bloggen din? [emoji4]
Du vet da hvem jeg er :P
Bare å google Musemor så finner du den :P

NB: Er egentlig ikke så god, er mest laget for at jeg skal ha et sted å oppbevare mine oppskrifter hvor det tas backup

http://musemorsinlilleverden.blogg.no/

Kanskje jeg må det og [emoji23]

Beste er å ta en hånd også vente en time også en til, så vente enda noen timer før strøk to på hånd en osv[emoji28] men har jo ikke tid til det alltid, også skjer det noe som gjør at det kløner seg til.

Back
Topp