Jippi, jeg fikk innlegg nummer 10.000 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og det var nr 10000Men kom litt fler til også![]()
Ja jeg burde det, også bør han ha så han kan ta raskt hvis han får en reaksjon når han er alene med lille.Uff, du får legge en så du vet hvor du har en i alle fall.
Greit å være fri for allergier ja. Min er heldigvis ikke så gal.
Hæ?Sitter og tenker på dette med lukten av urin etter man har spist asparges og hvor rart det egentlig er at ikke alle lukter det....
Ja også kom plutselig flere her mens jeg sjekket et annet sted [emoji23]Flok klarer nok 10 minutter til når man er så nære
Er noe slikt noe.Ja, leste noe om at bare halvparten kjenner det?
Min kommer ofte over flere dager. Skal jeg ha fire lag blir det det
I kveld har jeg tre ulike negler, testet hvilken som ga mest nøytralt resultat, bare glans. Til bunad vil jeg ikke ha farge, men gjerne mer glans enn mine negler har
Samme her men legger til et styrkende lag, også noen små hjerter denne gangen da [emoji6]Kommer ann på fargen. Men med base og topplakk blir det ofte 4[emoji85] ikke alltid jeg gidder det da. Tror jeg må droppe topplakken i dag, mulig den kommer på i morra tidlig[emoji4]
Sitter og tenker på dette med lukten av urin etter man har spist asparges og hvor rart det egentlig er at ikke alle lukter det....
Asparges, man spiser det.
Ser sånn ut, ihvertfall før Kl 12, men ut skal vi uansett [emoji4]Så godt da[emoji4] blir det fint vær hos dere?
Jeg tenkte ikke over det sist men spiste vel for lite. Er ikke så vant til asparges dessverre.Sitter og tenker på dette med lukten av urin etter man har spist asparges og hvor rart det egentlig er at ikke alle lukter det....
Gikk plutselig fortere noen min [emoji23]Det gjør jo egentlig ikke det nå vel?
Skjer ofte her også
Sitter og tenker på dette med lukten av urin etter man har spist asparges og hvor rart det egentlig er at ikke alle lukter det....
Du vet da hvem jeg erJeg tenkte ikke over det sist men spiste vel for lite. Er ikke så vant til asparges dessverre.
BTW kunne du gitt meg link til bloggen din? [emoji4]
Det gjør ikke jeg heller, men mannen gjørHehe, det var da noe å tenke på det også[emoji23] jeg lukter ikke det. Slik da vet du det liksom[emoji6]
Litt skravling fra senga...
Åh, det visste jeg ikke. Spist mye asparges, men ikke merket noe [emoji14]Asparges, man spiser det.
Dagen etter får urinen en visstnok forferdelig lukt.
Det merkelige er at bare halvparten lukter den, resten gjør det ikke
Kanskje jeg må det og [emoji23]