Ikke til å være fredagJa [emoji4] men begynner å bli sent [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke til å være fredagJa [emoji4] men begynner å bli sent [emoji6]
Det tror jeg gjerne påFerdig om 10 min
Neida men syns det går tregt da [emoji13] men så lenge dere ikke blir borte greier vi det idag [emoji4]Ikke til å være fredag![]()
Flok klarer nok 10 minutter til når man er så næreJa om folk blir her inne så [emoji6]
Hvor mange strøk pleier du å legge da?
Gjør det.
Dette klarer dere helt fint før kl 23![]()
Men er det andre enn bare os 2 her nå?Uten tvil[emoji6]
Ja. Også er han teit, for skal egentlig ha adrenalin sprøyter liggende for sikkerhetsskyld, men neida [emoji14] Jeg har dog bedt han hente de, tilfelle noe skjer når han er med lille. Just in case. Jeg er glad jeg ikke har allergier merker jeg. Det må være tøft til tider.
Min kommer ofte over flere dager. Skal jeg ha fire lag blir det detKommer ann på fargen. Men med base og topplakk blir det ofte 4[emoji85] ikke alltid jeg gidder det da. Tror jeg må droppe topplakken i dag, mulig den kommer på i morra tidlig[emoji4]
Ja [emoji4] men begynner å bli sent [emoji6]
Ti min skal gå.Flok klarer nok 10 minutter til når man er så nære
Ja for jeg skal være ute i hele morgen [emoji6]
Skjer ofte her ogsåJa, kommer alltid borti før det har tørka[emoji85]
Neida men syns det går tregt da [emoji13] men så lenge dere ikke blir borte greier vi det idag [emoji4]
Litt skravling fra senga...Du må ha en god natt og sove godt da[emoji92]
Men er det andre enn bare os 2 her nå?
Ja, leste noe om at bare halvparten kjenner det?Sitter og tenker på dette med lukten av urin etter man har spist asparges og hvor rart det egentlig er at ikke alle lukter det....
Kanskje jeg må det og [emoji23]Jeg og, men har et håp om at jeg skal klare det uten å kløne det til[emoji23]
Men kom litt fler til ogsåDu er jo ikke her[emoji6] men ja, er jo det[emoji4]