☆ Skravletråd Mai ☆

Tja, nesten ferdig nå
3e18fe803f165820d856311aabb1242b.jpg

Så søte[emoji2] kunne ønske jeg hadde hatt ork til noe slik[emoji28]

Ikke så verst. Men fikk en solid hodepine nå på kvelden, og oppdaget at åtteåringen både har fått noe utslett over hele overkroppen, samt at hun har en liktorn, i tillegg til eksemen rundt anklene (har nok vært våt fordi hun slurver med å kle utebuksa utenpå støvlene). Mye hudgreier på en gang. Og lillebror har også eksem, ikke vært hos legen med, så lurer på om jeg skal dra dem alle til legen på mandagen.
Uff da

Må være utstyrt med allergimedisin da, ja. :) Fort å få i seg noe feil når det blir så mye.
Savner nugatti da. Unner meg litt gratis-sjokade fra coop i kveld, det er noe dritt å smøre når det er varmt. Og langt fra like godt, men er det eneste nøttefrie sjokoladepålegget jeg vet om.
Ja. Også er han teit, for skal egentlig ha adrenalin sprøyter liggende for sikkerhetsskyld, men neida [emoji14] Jeg har dog bedt han hente de, tilfelle noe skjer når han er med lille. Just in case. Jeg er glad jeg ikke har allergier merker jeg. Det må være tøft til tider.

..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett :o [emoji14]

Er slik her i perioder også[emoji85] heldigvis inne i en periode der hu kan sove til 7[emoji28]

Back
Topp