Noe i den dur
Men det er kveld her nå. Ellers må jeg spise noe. Men det blir kveld.
Du må ha en god natt og sove godt da[emoji92]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe i den dur
Men det er kveld her nå. Ellers må jeg spise noe. Men det blir kveld.
Kos degBesøk av lillesøster og kjærestenOgså har jeg satt på holter aparat i dag, og gleder meg allerede til å ta det av på mandag, for jeg klør så ille.
Tja, nesten ferdig nå
![]()
Ser på filmDu da Kengu?![]()
W0ohooo.70 igjen til 10.000 nå
Det var detSå koselig!
Om vi ikke klarer det idag er det ihvertfall gjort imorgen [emoji4]
Fortsatt garderoberom ogsoveromRydder og rydder her og.. Slitsomt. Aldri ferdig. Hva rydder dere?
Det er slitsomt ja, samme her egentligJa, kommer alltid borti før det har tørka[emoji85]
Uff daIkke så verst. Men fikk en solid hodepine nå på kvelden, og oppdaget at åtteåringen både har fått noe utslett over hele overkroppen, samt at hun har en liktorn, i tillegg til eksemen rundt anklene (har nok vært våt fordi hun slurver med å kle utebuksa utenpå støvlene). Mye hudgreier på en gang. Og lillebror har også eksem, ikke vært hos legen med, så lurer på om jeg skal dra dem alle til legen på mandagen.
Blir nok detSå artig med noe nytt[emoji2]
Du er ikke alene. Skjer alltid her.
Det er detFint å gå ut da? Hva spiste dere?
Huff ja 5 lag dette, holdt på veldig lenge!Så søte[emoji2] kunne ønske jeg hadde hatt ork til noe slik[emoji28]
Ja. Også er han teit, for skal egentlig ha adrenalin sprøyter liggende for sikkerhetsskyld, men neida [emoji14] Jeg har dog bedt han hente de, tilfelle noe skjer når han er med lille. Just in case. Jeg er glad jeg ikke har allergier merker jeg. Det må være tøft til tider.Må være utstyrt med allergimedisin da, ja.Fort å få i seg noe feil når det blir så mye.
Savner nugatti da. Unner meg litt gratis-sjokade fra coop i kveld, det er noe dritt å smøre når det er varmt. Og langt fra like godt, men er det eneste nøttefrie sjokoladepålegget jeg vet om.
Litt over 50 [emoji6]Ikke mange igjen nå[emoji6]
Det nærmer seg70 igjen til 10.000 nå
..hm.. Burde egentlig legge meg.. Dersom jeg vil sove lenge når det endelig er helg, må jeg legge meg tidligere istedenfor å stå opp senere.. Her er det fa@@#&n meg morgen før fuglene fiser uansett[emoji14]
Jaa. Ser på Skam, haha.Kos deg
Kos deg du ogSer på film