Optimist du vel [emoji6]Klarer vi 10000 her i kveld?![emoji1][emoji2][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Optimist du vel [emoji6]Klarer vi 10000 her i kveld?![emoji1][emoji2][emoji1]
Han dro på speiderleir før i dag, og skal hentes igjen på søndagHva skal han da? [emoji4]
Er bare 177 innlegg igjen til 10.000Optimist du vel [emoji6]
Dette er ginseng[emoji4]
Fikser negler igjen og venter på mannen [emoji4]Dere driver med i kveld da??
Kunne sendt noe hitover [emoji6]Alt for mett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blir nok bra det og verre for deg enn han [emoji4]Han dro på speiderleir før i dag, og skal hentes igjen på søndag
Deilig å få fiksa negler!Fikser negler igjen og venter på mannen [emoji4]
Men ikke lenge folk er veldig aktive da og syns det skjer lite her idagEr bare 177 innlegg igjen til 10.000![]()
Hva er greia...? Må logge meg inn på ny hver gang jeg åpner appen nå. Måtte aldri det før.. Og halvparten av gangene mener den at jeg taster feil passord.. (Noe jeg ikke gjør..) [emoji14]
Ble så sur til slutt at jeg ikke har skravla på mange dager jo![]()
God kveld [emoji4] hva gjøres du i kveld da?God kveld!!![]()
Det skal man vel klareEr bare 177 innlegg igjen til 10.000![]()
Hm.. Var det SÅ lett? [emoji14]Har fått opp den innlogginga sånn tre ganger de siste ukene, var bare å gå tilbake for min del, så var jeg inne igjen.![]()
Her er det norske talenter på menyen [emoji14]God kveld [emoji4] hva gjøres du i kveld da?
Jeg smelter alltid smøret før jeg tilsetter det slik at det går fortere, men da er også sjanske for at det går galt mye større.
Som regel går det helt fint, men har alltid en pose i bakhånd sånn i tilfelle.
Egentlig ikkeBlir nok bra det og verre for deg enn han [emoji4]
Stilig!
Pengetre?? Har du sådd ett kronestykke og kan høste hundrelapper?? Eller er det noe annet gøy?
Kos dere masse med konfirmasjon i morgen![]()
Her har vi nettopp spist mat og gått en tur, nå er det film for kids mens jeg lusker litt her![]()