Så artig[emoji1] gleder meg til bilde!
Ble ikke helt som jeg så for meg, men ble nå bra nok [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så artig[emoji1] gleder meg til bilde!
Overraskende lite egentlig, jeg er fryktelig avslappet
Men smaken på den var helt fantastiskNei, for da var det jo ikke helt bra for dere[emoji15]
Dere driver med i kveld da??
Pengetre?Ble ikke helt som jeg så for meg, men ble nå bra nok [emoji2]
![]()
Ja er så herlig med små lam [emoji7]Må bare vise denne lille søtingen. Koselig med fjøsbesøk om våren [emoji7]
![]()
Ble ikke helt som jeg så for meg, men ble nå bra nok [emoji2]
![]()
Tusen takk [emoji173]️ [emoji4]Gratulerer så mye med bryllupsdag[emoji173]️[emoji173]️[emoji7]
Men smaken på den var helt fantastisk
(Tar ting litt på øyemål så blir aldri het det samme)
Var forresten mannen sin skyld, han fikk ikke bollen fort nok over fra vannbadet til sausenebbet slik at det i bunnen koagulerte litt for mye.
Ikke mange klumpene, bare bitte lite grann
På dataen får jeg for eksempel ikke brukt denne [emoji23] om jeg ikke husker koden, noe jeg da ikke gjørEr de borte??[emoji849] der er det jo mange?!
Ja selvfølgeligDet var bra[emoji6]
ja hør der, så klart måtte det være mannen som kløna det til[emoji23][emoji12]
Pengetre?
Kult! Fikentre? Har en sånn selv, mener hun vi fikk det av sa det var fiken ;p
Håper det jaUff stakkars!! Håper hun blir bedre snart!
Ja selvfølgelig
Ble likevel mye bedre enn pose![]()
Jeg smelter alltid smøret før jeg tilsetter det slik at det går fortere, men da er også sjanske for at det går galt mye større.Det er klart, skal skjære seg skikkelig skal det ikke bli bedre enn pose[emoji14]
Stilig!Ble ikke helt som jeg så for meg, men ble nå bra nok [emoji2]
![]()
Pengetre?? Har du sådd ett kronestykke og kan høste hundrelapper?? Eller er det noe annet gøy?Lager pengetre, lakker neglene og fikser klærne til konfirmasjon i morra[emoji4] enn du da?
Hva skal han da? [emoji4]Syns det er litt rart å sende vekk eldste til å være sammen med "fremmede" voksne hele helgen.
Men må innrømme det, er veldig deilig at det blir tomt for barn mye tidligere på kvelden![]()