Da går det nok bra[emoji6]
Det må det jo gjøre![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går det nok bra[emoji6]
Har kjøpt et tre også fester jeg 50lapper med fiskesnøre, det er i hvertfall planen[emoji1] kan ta bilde når jeg er ferdig[emoji2]
Overraskende lite egentlig, jeg er fryktelig avslappetSå spennende da[emoji4] litt skummelt for mor kanskje[emoji6]
Spiser biff og drikker rødvinDere driver med i kveld da??
Noen som har det godt ja [emoji4]Spiser biff og drikker rødvin![]()
sikkert like lurtJeg fikk elveblest av nugatti og kløe i halsen, så holder meg unna vanlige nøtter.
Har jeg ikke nesten alltid det på fredags kveldeneNoen som har det godt ja [emoji4]
Dere driver med i kveld da??
sikkert like lurt
Sara: Hvordan går det med mammaen din?
Ja, allergier blir jo ikke bedre når kan blir utsatt for noe man ikke tåler![]()
Jo, takk som spør.
Hun ligger nå fortsatt på sykehuset til i morgen eller søndag litt avhengig av utviklingen. Prøvene er bedre men de er redde for tilbakefall. Intravenøs antibiotika i dag planen er piller fra i morgen. Saltvann på forstøver for å hjelpe pusten/slimløsing. Hun sier hun føler seg bedre, men ville be pappa om et blad for ei bok var så tung å holde....
Men er nok på bedringens vei. Det vil bare ta tid å komme seg etter en kraftig lungebetennelse når man allerede har en ganske svekket helse.
Så bra det går bedre![]()
Dere driver med i kveld da??
Uff stakkars!! Håper hun blir bedre snart!Jo, takk som spør.
Hun ligger nå fortsatt på sykehuset til i morgen eller søndag litt avhengig av utviklingen. Prøvene er bedre men de er redde for tilbakefall. Intravenøs antibiotika i dag planen er piller fra i morgen. Saltvann på forstøver for å hjelpe pusten/slimløsing. Hun sier hun føler seg bedre, men ville be pappa om et blad for ei bok var så tung å holde....
Men er nok på bedringens vei. Det vil bare ta tid å komme seg etter en kraftig lungebetennelse når man allerede har en ganske svekket helse.
Takk [emoji4]Gratulerer
Er det en trøst dersom jeg sier jeg var litt uheldig med bearnaisen slik at den har en antydning til eggerøre klumper?
Håper det.Så deilig da[emoji1] kanskje det nå snur?