☆ Skravletråd Mai ☆

Neinei. Får ikke håpe det. Men verdiene innenfor det kunne tyde på. Men må ta enda mer prøver og diverse for å finne ut skikkelig. Fordi om det er forhøyet verdi, betyr ikke det at hun har det garantert :)

Farmor husker enda alle sammen, men vimser veldig mye med det meste. Dagene går i surr. Fortellinger går på repeat sikkert 50 ganger iløpet av dagen. Og hu innbiller seg at ukjente går inn i huset og roter og stjeler...

Ikke noe gøy når husken ryker nei. Er ganske trist det syns jeg :(

Ah, skjønner. Får håpe det ikke er så galt da. Sikkert ekkelt når ting flytter seg og hun ikke husker at hun selv gjorde det.

Helt klart trist! [emoji26]

Ah, skjønner. Får håpe det ikke er så galt da. Sikkert ekkelt når ting flytter seg og hun ikke husker at hun selv gjorde det.

Helt klart trist! [emoji26]
Ikke så godt nei. Føler seg litt forsvarsløs hu da.

Håper ikke husken blir enda verre. Men det er nok for mye å ønske det også gitt.

spesielt når det gamle bordet er en ramme med bein. Uten bordplate. Den knuste jo på taket av pappas bil... (skade for godt over 100000. Naturskadeforsikring....)

Stemmer, det husker jeg du fortalte[emoji15]

Ikke så godt nei. Føler seg litt forsvarsløs hu da.

Håper ikke husken blir enda verre. Men det er nok for mye å ønske det også gitt.

Er vel lite å gjøre, ja. Bare gjøre det meste ut av tiden man har, og prate om gamle dager som de husker godt :)

Følte det i går [emoji173][emoji85] Men vet også at jeg gir henne alt hun trenger og litt til :) Hun er en tøff jente, men sart følelsesmessig hvis hun er sliten. Men hun sov en god dupp, og sov til 08.30 (!!!) i dag, så nå er hun veldig fornøyd :) Trengte litt hvile. Hadde du en fin dag i går?

Så bra litt søvn hjalp på[emoji2]
Dagen igår var helt grei!

Back
Topp