Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner dere like mye ligamentsmerter som før?
Jeg kjenner nesten ingenting i magen. Men har kanskje den forklaringen på at livmoren har huset 2 barn før?![]()
Min 3 her også
Jeg har en på snart 11 og ei på snart 9, så dette er det vi kaller en attpåklatt [emoji23][emoji3]
Jeg har hatt helt fine svangerskap de to forrige så krysser fingrene på at dette også blir likeså selvom jeg er "noe" gamlere[emoji85][emoji23]
Oi, det var tidlig ja.Dette er mitt fjerde svangerskap, og jeg har kjent mer ligamentsmerter disse to siste. Denne gangen kjente jeg det alt fra uke 3+4/5 ca. Trodde ikke det var mulig så tidlig men..
Dette er mitt fjerde svangerskap, og jeg har kjent mer ligamentsmerter disse to siste. Denne gangen kjente jeg det alt fra uke 3+4/5 ca. Trodde ikke det var mulig så tidlig men..
Oi, det var tidlig ja.
Varierer nok i fra svangerskap til svangerskap uansett![]()
Samme her, men tredje for min del.Utrolig mye fra uke 4 , men er jo 9 år siden siste graviditet da..Blir vel som førstegangsfødende igjenn vel?

Blir vår tredje også.Hei Er det flere her som skal bli trebarnsmammaer? Hvor gamle er barna dere har fra før? Jeg har en jente på 3,5 og en gutt på snart 2[emoji173]️[emoji173]️ Har dere hatt fine svangerskap før? Spent på dette med to superaktive små[emoji173]️
Sendte før jeg ble ferdig [emoji85]Blir vår tredje også.
Har en gutt som akkurat har blitt 3, og en jente på 1.5 [emoji172]
Hypermesis i begge svangerskap, men