Tredjemann❤️

Mini88

Flørter med forumet
Hei Er det flere her som skal bli trebarnsmammaer? Hvor gamle er barna dere har fra før? Jeg har en jente på 3,5 og en gutt på snart 2❤️❤️ Har dere hatt fine svangerskap før? Spent på dette med to superaktive små❤️

Dette blir også min tredje Jeg har hatt tunge svangerskap, men vond bekkenløsning fra start, og mye vonde kynnere fra uke 12. Men ellers har det gått greit.
Barna er 6 og 3 :happy:

Min 3 også:)
Ei på 4 og en på 8,5.
Første svangerskapet hadde jeg hyperemesis.
2 svangerskapet hadde jeg migrene 24/7

Denne gangen lover det veldig godt. Er 7+2 idag og enda ikke sykemeldt.
De 2 andre har jeg vert sykemeldt fra uke 5-6.

Min 3 her også :)

Jeg har en på snart 11 og ei på snart 9, så dette er det vi kaller en attpåklatt [emoji23][emoji3]

Jeg har hatt helt fine svangerskap de to forrige så krysser fingrene på at dette også blir likeså selvom jeg er "noe" gamlere[emoji85][emoji23]

Kjenner dere like mye ligamentsmerter som før?
Jeg kjenner nesten ingenting i magen. Men har kanskje den forklaringen på at livmoren har huset 2 barn før?:laughing025

Kjenner dere like mye ligamentsmerter som før?
Jeg kjenner nesten ingenting i magen. Men har kanskje den forklaringen på at livmoren har huset 2 barn før?:laughing025

Dette er mitt fjerde svangerskap, og jeg har kjent mer ligamentsmerter disse to siste. Denne gangen kjente jeg det alt fra uke 3+4/5 ca. Trodde ikke det var mulig så tidlig men..

Min 3 her også :)

Jeg har en på snart 11 og ei på snart 9, så dette er det vi kaller en attpåklatt [emoji23][emoji3]

Jeg har hatt helt fine svangerskap de to forrige så krysser fingrene på at dette også blir likeså selvom jeg er "noe" gamlere[emoji85][emoji23]

Trodde først det var jeg som jadde skrevet detta da jeg å har ei på snart 11 å ei på snart 9..Blir jo en skikkelig attpåklatt jah.. men jeg sleit utrolig med bekkenløsning i begge, særlig siste..Ikke noe voldsomme tegn enda så er optimistisk..

Dette er mitt fjerde svangerskap, og jeg har kjent mer ligamentsmerter disse to siste. Denne gangen kjente jeg det alt fra uke 3+4/5 ca. Trodde ikke det var mulig så tidlig men..
Oi, det var tidlig ja.

Varierer nok i fra svangerskap til svangerskap uansett;)

Samme her, men tredje for min del.Utrolig mye fra uke 4 , men er jo 9 år siden siste graviditet da..Blir vel som førstegangsfødende igjenn vel?

Samme her, men tredje for min del.Utrolig mye fra uke 4 , men er jo 9 år siden siste graviditet da..Blir vel som førstegangsfødende igjenn vel?

Det vil jeg kanskje tro?!

Her er minstemann akkurat fyllt året. Så er ikke derfor hos meg iallefall :p

Blir nr tre her også! Håper veldig den holder hele veien nå, så det faktisk blir et tredje barn. Har vært gravid en del ganger. Med datteren min var svangerskapet helt greit. Var mye kvalm til uke 15 og kastet opp men aldri helt ille og jobbet hele tiden. Med sønnen min var jeg ekstremt kvalm, kastet opp hele tiden og var ikke ute av huset på maaaange uker... det varte også lenge! Så spent på hvordan det blir nå. Kjenner kvalmen nå så spent på hvordan den er om en uke [emoji85]

Har fått høyt blodtrykk på slutten og vært sykemeldt pga det begge gangene så må vel regne med det samme igjen.

Her blir det også 3 mann i flokken. Dette blir en attpåklatt da jeg egentlig trodde jeg var ferdig.. ha ha :p Har en gutt på 6 år og en jente på 9 år. I begge svangerskapene hadde jeg bekkenløsning, men ellers gikk det helt fint. Minstemann ble tatt med akutt keisersnitt pga at han var litt lang. Jeg er 162 høy mens min mann er 190. :p:p Så vil nok følge med litt på lengden denne gangen. :happy:

Hei Er det flere her som skal bli trebarnsmammaer? Hvor gamle er barna dere har fra før? Jeg har en jente på 3,5 og en gutt på snart 2[emoji173]️[emoji173]️ Har dere hatt fine svangerskap før? Spent på dette med to superaktive små[emoji173]️
Blir vår tredje også.
Har en gutt som akkurat har blitt 3, og en jente på 1.5 [emoji172]
Hypermesis i begge svangerskap, men

Har to jenter som fyller 9 rundt termindato. Svangerskapet med dem gikk fint. Ingen plager [emoji846]

Back
Topp