Åja. Spennende daDen er delvis begynt på,men må endres og fikses ferdig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja. Spennende daDen er delvis begynt på,men må endres og fikses ferdig
Jo takkBare å puste med magen [emoji14] Hehe. Lykke til!
Uff så kjiptDet går greit. Jeg venter på time for vevsprøve . Celleforandringene forsvinner ikke her gitt
Yes veldig hihiÅja. Spennende da![]()
15 måneder..Hvor gammel er hun?
Satser på det ellers blir jeg trøtt på jobbHåpe du sover bedre i natt da
Ahh masse lykke til. Håper forandringene fortsatt er lette herUff så kjipt
Jeg hater å ta celleprøver å nå er det fastlege som skal gjøre det
Ja usjSatser på det ellers blir jeg trøtt på jobb
Åja. Astma kan være tøft nok det.Ikke noe spesielt . Gjelder astmaen hans
Går nok sikkert helt fint altsp så lenge det ikke er gråy over lang tid15 måneder..
Sånne dager er tunge for vi vil jo gjerne ha lott alenetid også, men høres ut som hun er veldig bevisst avhengig av deg en periode nå så beste er å gi henne dette hun vil for at hun skal bli trygg. Også får du lukke øynene og tenke at det er bare en kort periodeJeg får så dårlig samvittighet... Lillemor har hatt et par dager hvor hun bokstavelig talt henger i buksebeinet, og skriker for full hals av ingenting. Alt fra at jeg lukker en skapdør, lukker døra til badet, setter henne ned, hvis hun mister en leke osv. Jeg blir så sliten, for det er non stop så for å få pustet selv har jeg valgt å "tvinge" henne til å leke noen minutter selv, og ignorere griningen noen minutter. Men det føles så feil. Føler meg fæl... Men jeg blir samtidig veldig kvelt av hele opplegget. Jeg kan ikke gå en meter uten at hun holder i buksa mi. Prøver jeg å amme i senga skal hun turne, ikke sove. Hun er verdens søteste og morsomte, men hun blir veldig intens når hun har sånne dager... Jeg trøster selvsagt, men mye er jo tullete. Er jeg fæl?
Krysser fingrene for detAhh masse lykke til. Håper forandringene fortsatt er lette her
Hva skal sjekkes?Er bare oppfølgingstime men spent på hva de sier
Ja barneklinikken neste uke . Videre utredning for allergiÅja. Astma kan være tøft nok det.
Synes du det er skummelt? Jeg skal ta i slutten av mnd, første gang fordi jeg har vært sløv.Uff på mandag skal jeg ta celleprøve
Føttene hansHva skal sjekkes?
Ja . Og vedvarer det så vil de gjøre noe etter 2 år. Har gått med det 1 år nåKrysser fingrene for det
Ja jeg hater at noen skal nedi derSynes du det er skummelt? Jeg skal ta i slutten av mnd, første gang fordi jeg har vært sløv.
Håper dere slipper å vente i evigheter.Mange på venterommet . Tyder dårlig
Ah skjønnerJa . Og vedvarer det så vil de gjøre noe etter 2 år. Har gått med det 1 år nå