Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig hjemme, ammer lillebror i søvn nå. Han sovnet såå fint i bilen i sted, men det varte bare et knapt kvarter av den to timer lange kjøretimen, for jeg slapp en smyger, og da peiste mannen opp begge vinduene helt, så ungen våkna. [emoji35][emoji35]
Da klaginga gikk over til gråting sa jeg at mannen fikk værsågod å sette seg bak med ham. Så han var våken til vi kom hjem, med mye kjeft og klaging. Nå er mor surrete i hodet etter lang dag med mye lyd. Syns det piper i ørene. [emoji28]
Helt klartsnakker stadig om hva vi kan lagr av mat og forskjellig [emoji28]
Joda [emoji14] Han sa han spøkte. Tror han ikke gitt [emoji23]Haha[emoji23] ærlighet varer lengst[emoji23]
Ligger godt ann da [emoji1]Har visst 8 tråder
Håper også det. Hadde aldri dette tullet med eldste. Eldste har alltid vært eksemplarisk å legge... Så syns denne staheten varer fryktelig lenge nå gitt..
Jeg har heller ingen problemer med min iPhone. Endelig en fordel med iPhone[emoji23]
Åja. Svære belønninger som Kongeparken og Leos lekeland også. Menmen. Har allerede forklart henne hva som skjer senere. Ble litt sur. Men det gikk greit. Hu visste hu hadde tulla masse...Skjønner det[emoji20]
Regner med du har testet belønning og premier?[emoji4]
Jeg hadde lagt meg[emoji12]
Og verre ble det.
Slik er det nå, og det laver fremdeles ned
![]()
Sov du godt ?![]()
RonjaR. Var det ikke du som var så glad i potetsalat? Laga en potetsalattråd på matsiden jeg. Alle må gi sin beste potetsalatoppskrift. Løp inn! [emoji23]
Btw. Mangler kun 2 tråder nå![]()
Ah skjønner. Joda greit nok. Vekket 2 ganger her.Snuppa har vært masse våken i natt, men heldigvis sovnet igjen rimelig kjapt hver gang[emoji4] Har du sovet godt da?
Hei hei [emoji2] Hvordan går det med deg søta? [emoji8]Hei Knerthen[emoji2] koselig å se deg her igjen!
Hmm er det slik at det kun er oss med Android son sliter? For du har slik eplesak sist jeg sjekket?[emoji23]Kjedelig å slite sånn[emoji31] går uten problemer her..
Ah skjønner. Joda greit nok. Vekket 2 ganger her.
Jada gjorde i grunn detHåper dere sovna fort igjen hver gang da[emoji4]
Hei kjekt å se degHei hei [emoji2] Hvordan går det med deg søta? [emoji8]