☆ Skravletråd Mai ☆

Kan du ikke det da?![emoji23]
Nei. Noe som ble påpekt fint i dag... Minste har fått hjem ymse sanger å øve til 17.mai... Jeg sang med for å lære hu. Mannen kom hjem og sa
- Du kødda ikke når du sa du ikke kunne synge...

[emoji56][emoji56][emoji56][emoji85]

Nå er vi på vei hjem fra mormor, hatt det veldig koselig. Lillebror sover i baksetet, og vesla skravler om en overnattingsfest vi har lovet at hun skal få ha en gang i fremtiden når kjelleestua er klar til bruk. Sliter litt med å legge det bort, selv om det sikkert er et par år til :p

Hihi, gleder seg da![emoji7]

Endelig hjemme, ammer lillebror i søvn nå. Han sovnet såå fint i bilen i sted, men det varte bare et knapt kvarter av den to timer lange kjøretimen, for jeg slapp en smyger, og da peiste mannen opp begge vinduene helt, så ungen våkna. [emoji35][emoji35]
Da klaginga gikk over til gråting sa jeg at mannen fikk værsågod å sette seg bak med ham. Så han var våken til vi kom hjem, med mye kjeft og klaging. Nå er mor surrete i hodet etter lang dag med mye lyd. Syns det piper i ørene. [emoji28]

Blir sprø. Hver gang 6åringen endelig er grei å legge... snur hu om og blir tulling. Skal leke og alt. Jeg blir sur. Mye tulletid på hu. Rett før jeg griner i ren frustrasjon. I morgen renser jeg rommet. Driter i hylinga. Hu får legge seg uten leker på sitt rom.

Gjerne hu endelig kan legge seg uten tull da.

Men vi alle vet det varer kort periode før hu er tilbake til å kødde om kvelden og jeg sitter grinende nede i stua av frustrasjon igjen.

- Lover mamma. Skal legge meg fint.

Betyr nada når hu sier det. Hu glemmer det like fort som når jeg går ut av rommet hennes.

Så frustrerende når legging blir en kamp[emoji20] veldig trist...
Håper det snur snart[emoji4]

Endelig hjemme, ammer lillebror i søvn nå. Han sovnet såå fint i bilen i sted, men det varte bare et knapt kvarter av den to timer lange kjøretimen, for jeg slapp en smyger, og da peiste mannen opp begge vinduene helt, så ungen våkna. [emoji35][emoji35]
Da klaginga gikk over til gråting sa jeg at mannen fikk værsågod å sette seg bak med ham. Så han var våken til vi kom hjem, med mye kjeft og klaging. Nå er mor surrete i hodet etter lang dag med mye lyd. Syns det piper i ørene. [emoji28]
Ånei :o Da blir de timene fryktelig lange også gitt :(

Håper han sovner raskt nå da. Må jo bli sliten av å klage hele veien.

Skjønner godt hodet ditt suser [emoji8]

Orker ikke gå tilbake for å få sitert rett, men tror du gjør lurt i å renske soverommet til ungen. :) ikke for straff, men for å skape et godt sovemiljø.
Ja. Bare flytte de til søstras rom. Kan fremdeles leke med de. Men på soverommet får det bli borte vekk gitt. Det blir for mye distrasjoner for hu tydligvis [emoji13]

Nei. Noe som ble påpekt fint i dag... Minste har fått hjem ymse sanger å øve til 17.mai... Jeg sang med for å lære hu. Mannen kom hjem og sa
- Du kødda ikke når du sa du ikke kunne synge...

[emoji56][emoji56][emoji56][emoji85]

Sånt sier mannen til meg også. Fullt klar over det, gitt. Men jeg LIKER å synge, og det gjør jeg med det nebbet jeg har :p

Så frustrerende når legging blir en kamp[emoji20] veldig trist...
Håper det snur snart[emoji4]
Håper også det. Hadde aldri dette tullet med eldste. Eldste har alltid vært eksemplarisk å legge... Så syns denne staheten varer fryktelig lenge nå gitt..

Å nei[emoji15] da blir kjøreturen lang[emoji32] Håper han sovner og sover godt nå da så du får slappet litt av før det er natta for deg også[emoji4]

RonjaR. Var det ikke du som var så glad i potetsalat? Laga en potetsalattråd på matsiden jeg. Alle må gi sin beste potetsalatoppskrift. Løp inn! [emoji23]

Btw. Mangler kun 2 tråder nå :D

RonjaR. Var det ikke du som var så glad i potetsalat? Laga en potetsalattråd på matsiden jeg. Alle må gi sin beste potetsalatoppskrift. Løp inn! [emoji23]

Jeg mangler 4 og det står helt stille[emoji29]

Å nei[emoji15] da blir kjøreturen lang[emoji32] Håper han sovner og sover godt nå da så du får slappet litt av før det er natta for deg også[emoji4]

Tror han sover bra nå ja, ligger enda i senga selv, var så godt [emoji23]

Vi syns den ferdige er god, vi. Er det denja? [emoji848]

Back
Topp