☆ Skravletråd Mai ☆

Endelig hjemme, ammer lillebror i søvn nå. Han sovnet såå fint i bilen i sted, men det varte bare et knapt kvarter av den to timer lange kjøretimen, for jeg slapp en smyger, og da peiste mannen opp begge vinduene helt, så ungen våkna. [emoji35][emoji35]
Da klaginga gikk over til gråting sa jeg at mannen fikk værsågod å sette seg bak med ham. Så han var våken til vi kom hjem, med mye kjeft og klaging. Nå er mor surrete i hodet etter lang dag med mye lyd. Syns det piper i ørene. [emoji28]

En smyger burde da mannfolket tåle?![emoji23]
Hørtes ut som en slitsom tur[emoji13]

Håper også det. Hadde aldri dette tullet med eldste. Eldste har alltid vært eksemplarisk å legge... Så syns denne staheten varer fryktelig lenge nå gitt..

Skjønner det[emoji20]
Regner med du har testet belønning og premier?[emoji4]

Skjønner det[emoji20]
Regner med du har testet belønning og premier?[emoji4]
Åja. Svære belønninger som Kongeparken og Leos lekeland også. Menmen. Har allerede forklart henne hva som skjer senere. Ble litt sur. Men det gikk greit. Hu visste hu hadde tulla masse... :(

Får vel gå på jobb. Er over 4 timer siden jeg våkna med null sjanse for å sovne igjen. Så om jeg trodde hodet var ille i går. Er det verre i dag. Paracet får bare virke og lite ellers å gjøre noen plass. Heldigvis bare 5.5 t på jobb da... 5.5 t for mye akkurat nå. Men suck it up jente [emoji85]

Wish me luck... :(

RonjaR. Var det ikke du som var så glad i potetsalat? Laga en potetsalattråd på matsiden jeg. Alle må gi sin beste potetsalatoppskrift. Løp inn! [emoji23]

Btw. Mangler kun 2 tråder nå :D

Jippi, den skal jeg følge![emoji1][emoji1][emoji106]

Back
Topp