Takk takk. Nja, sånn passe [emoji14] Kunne vært bedre. Hva med deg?
Bra, men slitsom.
Hva har du gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takk. Nja, sånn passe [emoji14] Kunne vært bedre. Hva med deg?
Jamen kroppen trenger jo hvile å
Er sikkert det hvis man holder ut![]()
En halvtime er jo anbefalt som daglig mosjon, den trimmen der er jo ikke sånn hardtrim at ikke kroppen får restituert seg.![]()
Jaja, det var det da. Men er da verdt et forsøk[emoji14]
Ikke beste dagen, men kommer en ny imorgenHva med deg?
Satser på en bedre i morgenJa ganskedu da ?
Hvorfor blir mannfolk så stusslige så fort nesa renner litt? Jeg er sikkert teit, men jeg blir provosert [emoji14]
Ysja. Hva har stått på?Bra, men slitsom. [emoji14]
Hva har du gjort?
Satser på en bedre i morgen![]()
Må jo detSå god innstilling[emoji4] dagen har vært helt grei[emoji4]
Hvorfor blir mannfolk så stusslige så fort nesa renner litt? Jeg er sikkert teit, men jeg blir provosert [emoji14]
Må jo detKan ikke dømme morgendagen før den er her.
Sååå mannete, helt til det kommer litt snørr... Lyst til å tuppe han bak å be han ta seg sammen [emoji23]Ja jeg å !
Foreløpig ingenting. Lille viste tegn på at det har vært litt mye siste dagene, så kanskje vi bare flyr i pysj hjemme og gjør ingentingSatser med deghva er planene i morgen ?
Sååå mannete, helt til det kommer litt snørr... Lyst til å tuppe han bak å be han ta seg sammen [emoji23]
Foreløpig ingenting. Lille viste tegn på at det har vært litt mye siste dagene, så kanskje vi bare flyr i pysj hjemme og gjør ingenting![]()
Jeg mister hele empatien min. For å ligge på sofaen og sutre, og svare som ydmyk baby er lite tiltrekkende [emoji23]Har jeg lurt på og[emoji28] jeg blir små irriter og mister empatien min litt og jeg[emoji85]