Med full jobb, 3 unger, minst 3 forretningsreiser denne måneden, trening og mye som skjer i mai...Det er vel litt i overkant kanskje, men artig da[emoji23]
Tror ikke det vil gå gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med full jobb, 3 unger, minst 3 forretningsreiser denne måneden, trening og mye som skjer i mai...Det er vel litt i overkant kanskje, men artig da[emoji23]
Det går nok bra dersom det ikke gjentar seg for ofteBle visst ivrig. Så dere prata så godt og tenkte at noen havna mellom innleggene mine. Den gang ei. Beklager så masse Tamara. Var ett uhell å få mer enn 5 på rad [emoji85]
Tror det kun har skjedd en gang. Så vil si det er sjelden gitt [emoji41]Det går nok bra dersom det ikke gjentar seg for ofte
Så fint bilde![]()
Dagens trilletur. Ikke helt badetemp her enda [emoji28]
Veldig bra.God kveld damer, hvordan går det med dere? [emoji4]
Og såpass jaDet har jeg hatt[emoji4] Gått i ett siden kl 5.45 i dag, så sliten[emoji28]
Hva da?Da har man fått netthandlet litt til bare for å sette et punktum for handlingen for en stund..
Kjempe3 timer ble hu ute. Måtte tvinge hu inn. Dassbløt [emoji23]
Så lenge du ikke har fått advarsel er det hvertfall ikke noe problemTror det kun har skjedd en gang. Så vil si det er sjelden gitt [emoji41]
Så digg daJeg fikk tak i klær til konfirmasjonen pluss en sommerkjole i dag[emoji1] Helt utrolig til å være meg[emoji23] mannen kommer til å få sjokk[emoji23]
Takk for detÆsj, masse god bedring[emoji4]
God kveld hopeGod kveld !
Det gjorde jeg også. Tross for verdens sunneste kosthold og turer la jeg på meg mye av amminga. Tok av 20 kg på kort tid etter amminga var slutt [emoji14]
De fleste liker vel å være ute og grise tenker jeg. Så ikke se bort fra detHerlig[emoji4] håper mi vokser opp og blir slik også[emoji2]
Så flotte klær![]()
![]()
Nå mangler det bare sko[emoji28]
Takk for detUff da, stakkars lille...[emoji20]
Masse god bedring!
Tenker heller ikke det burde være ett problem siden det ikke er gjentakende oppførsel liksom [emoji56][emoji23]Så lenge du ikke har fått advarsel er det hvertfall ikke noe problem