Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du?
God formiddag LeneSvima[emoji1]
Oi, det var tidlig.Det har jeg hatt[emoji4] Gått i ett siden kl 5.45 i dag, så sliten[emoji28]
Skjønner godt du ikke gidder det utenom da [emoji14] Haha.Haha, jeg ER lærer, orker ikke leke det da [emoji14] vesla gjør lekser med pappaen nå. Har egentlig "leksefri skole" (noe jeg syns er tull, har en idé til en annen løsning), men har leselekse hver dag. Må til![]()
Men mmm så godtSjokkis til kvelds etterpå sunnhet lenge leve hihi
Men fytti så fint [emoji7][emoji7]![]()
Dagens trilletur. Ikke helt badetemp her enda [emoji28]
Oi, det var tidlig.
Slapper av nå?
![]()
Dagens trilletur. Ikke helt badetemp her enda [emoji28]
Litt vel sent, ja, men utrolig hvor fort barn lærer enkelte ganger ogsåDa har aspirantene forsøkt masjering for første gang. Mildt sagt litt sent ute synes jeg, men...
Da har aspirantene forsøkt masjering for første gang. Mildt sagt litt sent ute synes jeg, men...
Men fytti så fint [emoji7][emoji7]
Ja koser megMen mmm så godt
Skjønner godt du ikke gidder det utenom da [emoji14] Haha.
Hva ble shoppet ?Da har man fått netthandlet litt til bare for å sette et punktum for handlingen for en stund..
Da har man fått netthandlet litt til bare for å sette et punktum for handlingen for en stund..
Da har man fått netthandlet litt til bare for å sette et punktum for handlingen for en stund..