☆ Skravletråd Mai ☆

Ja. Men om man skal fortsette med at aspirantene skal gå i toget. Og det synes jeg man kan. Så bør de begynne å øve på å marsjere senest første øvelse i mai! Gjerne i tillegg til vanlig øving

Sangen de evt skal kunne utenat må de ha i lekse å kunne utenat allerede i april. Den er ganske enkel og de har spilt den i flere mnd så det burde gå greit tenker jeg. Det hjelper ikke å gi "lære utenat" til i dag når altså flere faktisk ikke lærer den utenat likevel.

Nei, det høres jo fornuftig ut. Har ikke noe vett på korps, jeg.
Her i lille bygda vår (under 30 elever på skolen) har det bestandig vært korps på 17. mai, de øver liksom i mai og litt i april, i hovedsak. En miks med gamle travere og noen yngre. Antakeligvis litt tynt korps, så veldig sårbart, for i år var det for mange som manglet til at vi får korps. Litt synd da, er jo koselig med musikken på 17. mai.

61c1df14dd3039be588866fe0a15f5c1.jpg

Dagens trilletur. Ikke helt badetemp her enda [emoji28]

For en vakker natur[emoji7]

Det er det virkelig[emoji4] og jakka, skjørtet og toppen kan jo brukes til mange ting[emoji2]

Greit med plagg som er veldig anvendelige. :) Syns jo kjolen også kan brukes en del, kan jo ha jakke til den, eller pynte med sjal, eller smykker.

Greit med plagg som er veldig anvendelige. :) Syns jo kjolen også kan brukes en del, kan jo ha jakke til den, eller pynte med sjal, eller smykker.

Den var veldig fin med olajakka altså[emoji6] så kommer nok til å bruke alt en god del[emoji2]

Den var veldig fin med olajakka altså[emoji6] så kommer nok til å bruke alt en god del[emoji2]
Blir så bra så :)
Spent på hva jeg får brukt til sommeren. Er mye klær jeg ikke passer enda. Og så må det jo være greit å amme i, uten at jeg må ha hele puppen ute eller magen bar. Så vi får se. :) Må ta en omgang i skapet, har walk in closet, og blitt litt sløv med å brette, så har masse klær som bare ligger i en haug på gulvet, haha :D

Blir så bra så :)
Spent på hva jeg får brukt til sommeren. Er mye klær jeg ikke passer enda. Og så må det jo være greit å amme i, uten at jeg må ha hele puppen ute eller magen bar. Så vi får se. :) Må ta en omgang i skapet, har walk in closet, og blitt litt sløv med å brette, så har masse klær som bare ligger i en haug på gulvet, haha :D

Jeg har jo klar å lagt på meg nå mens jeg amma[emoji33][emoji49] så jeg har nesten ingenting som passer[emoji85] og beina mine har blitt pittelitt større, så mange sko klemmer[emoji32]

Back
Topp