Er tursko jeg skal haHva skal du velge mellom?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er tursko jeg skal haHva skal du velge mellom?[emoji2]
Hahahahaha vel da skulle vel min far gjort det mot meg siden han som hadde meg i oppvekstenTror de hevner seg med vilje på oss når vi var små [emoji14]
Vet flere har det problemet
Burde vel det jaHahahahaha vel da skulle vel min far gjort det mot meg siden han som hadde meg i oppveksten
Nei.Ikke lange turen altså![]()
Tvitvi daNei.
Bare et heldshsmøte i en annen by i morgen
Det er jo koselig da. Gikk bra på kontrollen?Javært på 2 års kontroll med snuppa
God turHjem og bytte bil så er det avgårde til flyplassen
Flink hun er. Her perles detEn unge oppe og gjør lekser og en unge ute i hagen og leker. Har en svær jordhaug der. Kjøpte inn nye bøtter med spader og ymse. Så da blir hu nok der ei stund. Minste er ei jente som virkelig klarer å underholde seg selv [emoji7]
Vurdert å se. Burde jeg?Ei tenåringsjente som tar livet av seg selv og sender kassett med 13 grunner til hvorfor hu gjorde det med å fortelle på en kassettside dedikert til hver og en som var skyld i det.
Hehe herlig daFor at 6.5 åringen skal gjøre lekser. Må vi leke at vi er på skole. Jeg er lærer. Vi hadde vtw nettopp friminutt. Hu hoppa tau og jeg på rockering. Tid for time to med matte. Ringte nettopp inn [emoji23][emoji23]
Har detGod daghar alle hatt en fin Dag ?
Det er også koselig da. Strykes det etterpå?Flink hun er. Her perles det
Ikke SLT for da ville vi ikke hatt plass men noe jaDet er også koselig da. Strykes det etterpå?
Syns den er grei til nå da.Vurdert å se. Burde jeg?
Leksene ble hvertfall gjort i en mer positiv toneHehe herlig da