Stille her nåPlutselig bråstopp i tråden. Eller er det min som ikke oppdaterer seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stille her nåPlutselig bråstopp i tråden. Eller er det min som ikke oppdaterer seg?
Jaa [emoji4] Men vil ha burger [emoji23]Får ordne deg mat da![]()
Ikke hørt om[emoji4] hva er det?
Plutselig bråstopp i tråden. Eller er det min som ikke oppdaterer seg?
Ja vil tro detEr vel mange som er ute i dag![]()
Jaa [emoji4] Men vil ha burger [emoji23]
Så mer etter sko og . Sliter med å bestemme meg gitt .
Meg eller lille? [emoji14]
Essoburger og brus, må visst trille lang tur når vi kommer hjem.
Yes det stemmer
Første hullet
Koser oss på rush vi
Ååh, hørtes fantastisk ut[emoji1]
Ja mente det [emoji14] Hun har større vansker for å klare å roe seg selv og "lande". Blir raskt overstimulert (holder med 2 timer i Sverige), også kræsjer hun skikkelig etterpå, eller dagen etter... Hun blir bare mer og mer gira, også må vi hjelpe henne til å roe ned. Når det blir for mye noen dager på rad så endrer hun veldig adferd. Slår, biter, klyper osv. Og gråter mye. Så hun må i løpet av dagen fjernes fra situasjoner så hun får pustet ut litt. Dette med BUP har vært litt i forhold til veiledning, for når hun kræsjer skikkelig så vil hun ikke at jeg skal ta på henne engang. Skjer gjerne på natt...Deg vet jeg[emoji6] tenkte på lille..
det ogsåHøres moro ut[emoji1]
Hjem og bytte bil så er det avgårde til flyplassen
Ikke noe spesielt her. Litt smådill.Hva gjør dere i dag?Vi har gått tur og det begynte og snø ute [emoji15] [emoji15] [emoji15] Får håpe resten av mai blir bedre [emoji23][emoji23]
Vært rolig i dag. Har slappa mer av i dag uten å oppdatere bv hele tiden [emoji39]Plutselig bråstopp i tråden. Eller er det min som ikke oppdaterer seg?