☆ Skravletråd Mai ☆

Nå ville hun sove dupp plutselig da [emoji14] Skjønner ingenting.

Så kult med speider :)

Vi skal mulig ut å få kjøpt noen skruer på jobben min, så får jeg hilst på dem i samme slengen. Har et skap på badet som er halvveis ferdig, men manglet 1 skrue [emoji23] Urutinert til at jeg faktisk jobber med slikt.

Ellers middag og det vanlige vel..
Søvn avler søvn? [emoji87]

Ja. Stas med speider. Bare en mnd igjen så er der sommerferie for de begge :)

Haha ja det var urutinert. Me du har vel jammen hatt nok å tenke på også ;) Unnskyldt da :)

Bedre enn meg.

Satt på vask 2, men ikke brettet. Og har vel 4 "vask" som venter på meg nå etter at jeg ikke kom meg ajour i går og bare vasker mer hver dag enn jeg bretter...

Vel. I dag skal jeg i all hovedsak være hjemme og gjøre husarbeid. En trilletur som kombineres med et stopp på kiwi etter litt småting som trengs og ellers huset. I kveld blir det en drøy time på skolen når eldste har korpsøvelse med alle ungene på slep for mannen må jobbe lenge sa han.

Og ser noen meg synke under pleddet i kveld uten at jeg har krysset av nok punkter på lista mi så får dere jage meg opp igjen.

Kjedeligste er å brette det da [emoji23] Hater det. Men mistenker at 11 åringen har en god haug oppe med klær.... Så må bare få rumpa mi i gang [emoji23]

Du får gå å begynne på lista di. Slik at når kvelden kommer og teppet frister. Kan du være under der med god samvittighet. :)

Kjedeligste er å brette det da [emoji23] Hater det. Men mistenker at 11 åringen har en god haug oppe med klær.... Så må bare få rumpa mi i gang [emoji23]

Du får gå å begynne på lista di. Slik at når kvelden kommer og teppet frister. Kan du være under der med god samvittighet. :)
Kjedelig å brette ja.

Pleddet frister allerede. Her er kaldt i dag! satt på varme, men tror jeg velger "vaske badet" først jeg. Der er varmekabler....

The huntsman på tv. Får slappe av litt. Dere får ha en fin dag. Prøver å ikke sitte her 24/7 liksom [emoji23]

Himmelen er blå gubben er på jobb. Bestemor kommer innom for å fikse noen kopier og så blir det å dra ned til sentrum i dag også

Hadde glemt å kjøpe nok kylling og ekstra stæsj. Svigermor kommer. Hun savner det yngste barnebarnet sitt. Så hun blir noen dager. Men hu skal hjelpe med å male også [emoji14]

Er på vei inn i dusjen og håper at lillegutt vil sove to timer til. Ingen har gått av å stå opp så tidlig om mann ikke må
Nyt dagen idag [emoji4]

God morgen. Frokosttid igjen. Meldt regn i dag :( Men ser ut sol fint og opphold nå da.
Håper dere ikke får regn.

Her har det blir kaldt men skal snart bli bedre heldigvis snuppa ble sendt i bhg med strømpebukse og bukse [emoji54]

Back
Topp