Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda bedre![]()
Skikkelig forkjøla [emoji23]
Får gjøre oss klare. Finne badetøyet rett og slettGjøre minste klar
![]()
Kos dere på badingFår gjøre oss klare. Finne badetøyet rett og slettGjøre minste klar
![]()
Usj ja. De første mnd er tunge syns jegJa det er like greit [emoji14] men akkurat nå trengte vi faktisk pengene for å handle litt, litt på bakleksa enda etter mars med to årsavgifter og noe forskjellig. Får lønn på fredag da. [emoji14] Blir bra at årsavgiften "forsvinner".
Kose dere også [emoji1]Kos dere i bassengetlille og jeg slapper av i senga, skal se om han tar en dupp
![]()
TakktakkKos dere på bading
Kose dere også [emoji1]
Jeg hadde kommtHadde hatt nok til deg om du bodde nærmere gitt [emoji23] unger som lot meg være alene gitt. Bra dere er her [emoji14]
Noe minus og bonus med det meste [emoji14]
Yes hihiDa har det vært bra budrunde for kjøper![]()
Jeg er lett å lese kanskje heheJøss, og jeg som alltid tar feil når det kommer til slike ting![]()
Kjedelig . Hvor lenge?Har virkelig ikke lyst til å dra til Trondheim i morgen![]()
Jepp, og når vi ser hvor tidlig vi når 15.000 kan vi bare øke målet til 20.000![]()
Det er bra. Kjekkere med lag [emoji1]Jeg hadde kommt
Helt klartDet er akkurat det[emoji2] og greit med variasjon også[emoji6]
Bare ikke Tamara tenker 20 k hver mnd så [emoji14] haha nærmer seg sommer såDa blir RonjaR glad[emoji23] og ikke minst Tamara[emoji16]
Bare en natt heldigvisKjedelig . Hvor lenge?