Bar å få det unnagjort.Legebesøk ferdig
Noe galt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bar å få det unnagjort.Legebesøk ferdig
Noe minus og bonus med det meste [emoji14]Ja[emoji28] men så trenger vi ikke opp før 8.30 på torsdag og fredag[emoji2] særlig at snuppa sover så lenge, men vi må ikke opp før da[emoji23] eneste kjipe er at vi jobber til 16.30 på fredag[emoji85]
Å så galtHehe, så moro
Stakkars undulatHerremin [emoji23] Undulaten sov så godt at han datt av pinnen. Jeg må le... Ps: han er frisk.
En fis med noe en skje bløtt [emoji23][emoji23]Det er isåfall en fis som ikke kommer helt alene. Men skulle likt å høre en fugl fise [emoji23]
Haha [emoji85]Herremin [emoji23] Undulaten sov så godt at han datt av pinnen. Jeg må le... Ps: han er frisk.
Beinet mittBar å få det unnagjort.
Noe galt?
Og det sier du uten å legge ved bildeUps nye sko på vei
Men da er det vel ikke noe problemJoda det fikk jeg uten problem i dag
Hehe...Herremin [emoji23] Undulaten sov så godt at han datt av pinnen. Jeg må le... Ps: han er frisk.
Jeg er enig med du. Hvorfor gjøre det i motsatt rekkefølge tenker jeg da. Legen min tar alltid bilder først.Nja vet ikke helt
Hadde vært greit med bilde bare for å se men
Prøver uansett fysio først
Jo får jo ny lege igjen før den andre kommer tilbakeMen da er det vel ikke noe problem
Jeg er ikke noe bedre... Lille får mye klær snart, for å si det sånn.Å så galt
Var vel fordi hun mente bilder ikke ville vise noeJeg er enig med du. Hvorfor gjøre det i motsatt rekkefølge tenker jeg da. Legen min tar alltid bilder først.
Det gikk bra da, ikke så langt ned [emoji171] Han ble bare litt forvirra.Stakkars undulat
Wæææ hahahaEn fis med noe en skje bløtt [emoji23][emoji23]
Min har altfor myeJeg er ikke noe bedre... Lille får mye klær snart, for å si det sånn.
Ja haha