☆ Skravletråd Mai ☆

Hvilken da?
Har egentlig sett for meg at Julie-kjolen som din stil i kanskje en lys kremhvit farge.
(Selv om jeg helt sikkert tar feil når det kommer til din stil siden jeg egentlig ikke kjenner deg :p )
Usikker enda . Denne?IMG_4607.JPGnei kjenner hverandre ikje sånn hihi men du får gi en lyd om du er i Bergen og har tid til kaffe ;)

Ligger en side bak
Så det når jeg kom med fremover glemte å se hvor mange sider dom har dukket opp siden jeg har vært på andre deler av forumet

Har sirklet rundt i byen i dag og fanget pokemon og samlet ting i spillet, er helt sliten nå. :D
Og pantet 115 kr i flasker, alltids like pinlig (selv om det ikke burde være det). Heldigvis bare saftflasker og smoothie og sånt, tror det var én ciderboks i hele sekken. :D

Mmm laks med potet og gulrøtter og hvitvinssaus. Alene for meg selv. Minste streika plutselig.. Fikk nachos for kos på sfo visstnok. Jaja. Masse med mat til mannen da gitt [emoji85]
66e006e305af4e5d8bced06abf3957da.jpg

Har sirklet rundt i byen i dag og fanget pokemon og samlet ting i spillet, er helt sliten nå. :D
Og pantet 115 kr i flasker, alltids like pinlig (selv om det ikke burde være det). Heldigvis bare saftflasker og smoothie og sånt, tror det var én ciderboks i hele sekken. :D
Haha ja. Kommer med to søppelsekker liksom [emoji14]

Tar med meg hver uke heldigvis [emoji23] Syns det var flauere når maskinen hylte 2 ganger fordi den ble full [emoji23][emoji23][emoji23]

Hehe Blur ofte en del når bi først panter og

Back
Topp