Halv 4 noen ganger 15Er ikke så sen det syns jeg. Helst normalen her i hus [emoji14] Hvor tidlig pleier dere være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halv 4 noen ganger 15Er ikke så sen det syns jeg. Helst normalen her i hus [emoji14] Hvor tidlig pleier dere være?
Koselig det også da. Jeg kunne aldri tenkt meg å flytta bort i fra min jeg [emoji85] Altfor avhengig av søskna mine og foreldre og farmora [emoji7]Ja i grunn all hans familie .![]()
Hvilken da?Strikke ja. Ingen prosjekt her nå. Lurer på kjole
Som er tidligere enn ossHalv 5 kvart på 5
Der er vi mer i helgene [emoji14] Hihi. Farmor er veeeldig tidlig. 1200 [emoji87]Halv 4 noen ganger 15
Zalanfi hadde nok rosa [emoji14]Har noen sett rosa vårsko?
De var fine [emoji170]![]()
![]()
Digger de skoene er så digge å bruke
Noen ganger har man ikke noe valgKoselig det også da. Jeg kunne aldri tenkt meg å flytta bort i fra min jeg [emoji85] Altfor avhengig av søskna mine og foreldre og farmora [emoji7]
Ballerina sko . Fant ut at zalando førte det ene merke som jeg digga fra USA SkechersSå artig. Hva slags sko ble det?
Svigerfar kl 13Der er vi mer i helgene [emoji14] Hihi. Farmor er veeeldig tidlig. 1200 [emoji87]
Mhm jeghar jo gjort det. Ble igjen etter studierKoselig det også da. Jeg kunne aldri tenkt meg å flytta bort i fra min jeg [emoji85] Altfor avhengig av søskna mine og foreldre og farmora [emoji7]
Hva ble Det?Ups nye sko på vei
Nei. Selvsagt ikke.Noen ganger har man ikke noe valg![]()
Såå kult ble det mye over takst? [emoji14]De vant!!! Wee
Altfor tidlig. Må ha middag på kveld også jeg da [emoji23]Svigerfar kl 13
Kommer over 14000 om en uke om vi forsetterTenk. Straks 7000 innlegg her nå ! [emoji87]
Mhm må detAltfor tidlig. Må ha middag på kveld også jeg da [emoji23]
Ligger en side bakHva ble Det?
TakkDe var fine [emoji170]