Gravid på nytt og veldig bekymret

Var det høye utslag da? Får håpe det ikke er noe spesielt, og at du slipper unna svangerskapsdiabetes. Kan du ha en infeksjon eller UVI? Da fikk jeg utslag på blod i allefall. Lykke til [emoji173]
De skulle sette utinprøven til dyrking til i dag for å sjekke for uvi, men jeg har ikke hørt noe ennå.. godt tegn?
 
De skulle sette utinprøven til dyrking til i dag for å sjekke for uvi, men jeg har ikke hørt noe ennå.. godt tegn?
Ja, jeg håper da det er et godt tegn. Kjipt om de er trege med resultatet. Kanskje ringe å høre imorgen?
 
Ja, jeg håper da det er et godt tegn. Kjipt om de er trege med resultatet. Kanskje ringe å høre imorgen?
Negativ urinprøve, så de regnet med forrurenset urinprøve.
Ikke fått svar på sukkerbelastningstesten ennå, så venter i spenning[emoji106]
 
Sukkerbelastningen var også normal, så slapper litt mer av igjen nå[emoji4][emoji106]
 
Ja, er 26+0 i dag, så passerer snart den magiske grensa der snuppa mi er født[emoji4]

Du har termin i august? :) Får håpe du i hvert fall får gå til 35-37 uker da
 
Du har termin i august? :) Får håpe du i hvert fall får gå til 35-37 uker da
Jepp, det har jeg[emoji106] Får jeg gå så langt, får jeg sjokk[emoji6] Gledessjokk[emoji4][emoji6] Har aldri gått lenger gravid enn 26+2 tidligere.
 
Jepp, det har jeg[emoji106] Får jeg gå så langt, får jeg sjokk[emoji6] Gledessjokk[emoji4][emoji6] Har aldri gått lenger gravid enn 26+2 tidligere.

Antar vel legen fremover har sagt at det ikke handler så mye om uker, men størrelsen på den lille? :) Her fikk en venninne jenta si uke 30. De måtte bli på sykehuset noen uker, men kun fordi hun var prematur. Jenta pustet, spiste og gjorde alt ikke-premature gjorde på egen maskin fra dag 1. Hun var stor og fin for alderen :)
 
Antar vel legen fremover har sagt at det ikke handler så mye om uker, men størrelsen på den lille? :) Her fikk en venninne jenta si uke 30. De måtte bli på sykehuset noen uker, men kun fordi hun var prematur. Jenta pustet, spiste og gjorde alt ikke-premature gjorde på egen maskin fra dag 1. Hun var stor og fin for alderen :)
Legene har i grunn ikke snakket noe særlig om det nei. Første delmål var uke 24, andre uke 26 (i dag[emoji4]), mens hovedmålet er uke 28. Skulle jeg komme lenger enn det er alt bonus, har jeg forstått[emoji4]
 
Legene har i grunn ikke snakket noe særlig om det nei. Første delmål var uke 24, andre uke 26 (i dag[emoji4]), mens hovedmålet er uke 28. Skulle jeg komme lenger enn det er alt bonus, har jeg forstått[emoji4]

Får håpe du må vente noen uker til før du får hils på lille :) Du har sikkert nevnt det tidligere, men hva gjorde at forrige ble prematur?

Edit: Så nå det var vannavgang ;)
 
Antar vel legen fremover har sagt at det ikke handler så mye om uker, men størrelsen på den lille? :) Her fikk en venninne jenta si uke 30. De måtte bli på sykehuset noen uker, men kun fordi hun var prematur. Jenta pustet, spiste og gjorde alt ikke-premature gjorde på egen maskin fra dag 1. Hun var stor og fin for alderen :)
Ukene har nesten mer å si enn størrelsen noen ganger, fordi modenheten følger ukene og ikke størrelsen. Men noen er selvsagt godt modne også i uke 30. Datteren min sluttet å vokse i uke 29/30 men allikevel var de veldig opptatt av at hun skulle få ligge så lenge som mulig i magen, for utvikling og modning tar lengre tid på utsiden :)
 
Legene har i grunn ikke snakket noe særlig om det nei. Første delmål var uke 24, andre uke 26 (i dag[emoji4]), mens hovedmålet er uke 28. Skulle jeg komme lenger enn det er alt bonus, har jeg forstått[emoji4]
Skal heie deg videre :)
 
Hvordan går det nå? [emoji173]️
 
Fortsatt gravid, og ny rekord[emoji106] Har aldri vært så gravid før som jeg er nå[emoji6]
Håpte på det, ikke hørt noe om noe fødsler inne i augustgruppa i alle fall [emoji28]
Men det er bra! Tror de du klarer holde deg gravid en god stund til..?
 
Back
Topp