☆ Skravletråd Mai ☆

Søren! Enda en gang satt jeg her på jobb og venta på foreldre som ikke kom til samtale. Jeg som kom på jobb 1,5 time før jeg egentlig skulle begynne. Bah! #wasteoftime

Såå frustrerende! Har heldigvis bare opplevd det én gang, og da ringte jeg og de kom, bare litt seint altså. Vil jo helst bli ferdig.

Ah. Vi kvitta oss med badekaret for å få vaskemaskinen opp [emoji14] Haha. Hata badekaret vårt. Det tok stor plass og en viss unge.... minste.... kremt.... tetta hele driten ved å stappe dopapir ned i bunnen på badekaret. Kjempegøy. Så det ble raskt ubrukelig det gitt.

Skal jeg ha badekar igjen skal det være ett mye dypere enn vi hadde. Dekka såvidt over navelen nåt det var fullt. Vil helst bli dekka til hals jeg gitt [emoji41]

Haha, gøy! Jeg er for lang, så enten knærne eller beina må stikke opp. Og så er bestandig puppene over. Da jeg var gravid prøvde jeg et bad, føltes som om jeg kun var våt på ryggen, lite vits. [emoji23][emoji228]

God morgen :) Her våkna lille 5 og mente det var morgen. Grinete som fy fordi hun ikke har sovet nok. Meeen vi er i allefall oppe :)

Begriper ikke det, hvis de er så trøtte så er det jo bare å sove meer!

Min var i ørska, men jobbet seg våken mens han ammet, for han var så tett i nesen at han slet med å spise. Slapp taket og kjeftet flere ganger, måtte liksom ta pustepause, men strålende blid etterpå da. Stakkar [emoji28]

Men jeg er ikke stor på hvit fisk da... [emoji87] Har prøvd å lage. Og mulig jeg suger i å lage det. Men jeg likte ikke torsk og slikt hvertfall. Begge barna elska den da [emoji23]

Nam, torsk! [emoji7]

Det er noe drit. Opp og ned trappa som er smal også. Hater kjelleren.

Mhm, hadde det slik det vi bodde før. Har bred og stor trapp her da, men orker da ikke det! da utsetter jeg hvertfall å ta klesvask, glemmer å henge opp osv.

Mannen monterte trampoline, prater med faren sin dagen etterpå om hvordan han kunne sikre den, og dagen etter igjen måtte han demontere den fra trærne i hagen. Han har bestemt at vi ikke skal ha flere trampoliner. [emoji23]
Ha ha uff da

Back
Topp