Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God vakt . Her rr vi kommet oss ut
Åh her regner det..VG gutten kom. Kjekt med VG i sola . De små leker så fint . [emoji173]️
Ja, veldig viktig detNok mat er viktig[emoji12]
Ja ekkelt. Synes jo jeg kjenner den alle steder! Etter jeg har stått opp også
Ikke lyst å gjøre noe i dag kjenner jeg
Uff, hørtes kjedelig ut..! Det er så deilig ute i dag og, får vel snart komme meg ut på skikkelig turFår vel gå å rydde mer da![]()
900 innlegg, hurra for det
Nei .å gjøre noeDa lar du være[emoji2]
Vis vedlegget 224818 Storfornøyd . Fikk rundstykke med syltetøy Hehe. Og allerede elsker smykker . Men sjelden jeg tørr ha det på hun .
Ikke så varmt i dag då det passer fint å styre inneUff, hørtes kjedelig ut..! Det er så deilig ute i dag og, får vel snart komme meg ut på skikkelig tur![]()
Gått unna i helgaHei hvor det går[emoji1][emoji1]
Hei og hopp, fikk lov til å sove lenge i dag, jeg
Utrolig å dere har skravlet mens jeg har sovet
Lov å håpe [emoji6]Huset ser bomba ut, vaskehjelpen kommer i morgen, og jeg har kveldsvakt i dag. Jaja. Kanskje det rydder seg selv?![]()
Takk for det.mannen er også blitt syk, det er nesten verre, haha [emoji13]
H2 he gjør det
God morgen! Åssen er formen?Hei og hå. God morgen. Promillen sier 0 så da det tommelopp. Orker seriøst ikke lese alt som er kommet inn av innlegg i mellomtiden. Såpass behov har jeg ikke [emoji23]
Fin søndag da?
Jeg henge absolutt ikke hakk i hæl [emoji23]Har 950 nå![]()
Har dere en fin dag eller?[emoji4]
vi har vært å gått en tur på morran, måtte prøve den nye bæremeisen som kom i posten i går[emoji2] Det var en kald og sur fornøyelse, men godt da man kom inn igjen[emoji4]
Ånei. Røket noe?Ødela den på fotballtrening