Jøss så rartJa det tror jeg faktisk . Veldig mye å gå på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss så rartJa det tror jeg faktisk . Veldig mye å gå på.
Men bygd i 1926 mener jeg det var! Så vet det må ha nye vinduer, ordne fasade, nytt kjøkken siden det er eldre enn oss [emoji23] nytt gulv og maling flere steder, så ville hvert nok å gjøre ihvertfall [emoji4]Det gjør det ja
Skal rydde det som skal bli garderoberomHar du mye å gjøre i dag?
Tja så lenge gubben passer på så koser de seg nok [emoji6]Jo men nå ble det alt for stille der nede...lurer på hva som skjer..
Mhm syns det. Men så kule at jeg sparer på de . Og ikke bytter.Jøss så rart
Litt etterhvert
Men jeg er trøtt.
Høres sånn ut jaMen bygd i 1926 mener jeg det var! Så vet det må ha nye vinduer, ordne fasade, nytt kjøkken siden det er eldre enn oss [emoji23] nytt gulv og maling flere steder, så ville hvert nok å gjøre ihvertfall [emoji4]
Få se de daMhm syns det. Men så kule at jeg sparer på de . Og ikke bytter.
Huff. Håper dere fikk sovet litt i natt da[emoji4]
Jævlar så fort det går900 innlegg, hurra for det
Det burde vi også ha gjort. Men frister lite i dette væretGod vakt . Her rr vi kommet oss ut
He he innimellom går det fort hvertfallJævlar så fort det gårgratiss
Så nydelig hun erVis vedlegget 224818 Storfornøyd . Fikk rundstykke med syltetøy Hehe. Og allerede elsker smykker . Men sjelden jeg tørr ha det på hun .
Så deilig å sove lenge daHei og hopp, fikk lov til å sove lenge i dag, jeg
Utrolig å dere har skravlet mens jeg har sovet
Bare å sette i gang. Så blir du fortere ferdigSkal rydde det som skal bli garderoberom
Høres supert ut da
Ja, hvert en drøm å hatt minimum de tre tingene når vi får kjøpt noe.Så gøy![]()
God bedring til tassen din[emoji4]
Men er så kjedeligBare å sette i gang. Så blir du fortere ferdig![]()