Har huset i sikte men må snakke med låne rådgiver (imorgen) og sjekke tilstanden til huset, eldre hus så vet jo aldriHåper dere finner huset dere ønskervi fikk vårt oppfylt i fjord
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har huset i sikte men må snakke med låne rådgiver (imorgen) og sjekke tilstanden til huset, eldre hus så vet jo aldriHåper dere finner huset dere ønskervi fikk vårt oppfylt i fjord
![]()
Det er vi flere. Ting tar tid men for vel tid til slik en gang i mellomJa man må jo ha tiden [emoji54]
Jeg skulle generelt tatt bedre vare på kroppen [emoji54]
Kjedelig han er da [emoji54]He he ehm ja
Kb vil nok være hjemme
Ja eller iallefall normale er erfaring her. Men disse var store. Aldri hatt sandaler fra det merke før. Bare vintersko. Spare på disse da. Passer neste sommer heheÅh synes timberland alltid var så små jeg
Haha nei stoler på gubben klarere segDu får gå å se
Er lik sin farKjedelig han er da [emoji54]
Da får du bli oppeHaha nei stoler på gubben klarere segh
Går jeg ned kommer jeg aldri opp igjen
He he såpass jaJa eller iallefall normale er erfaring her. Men disse var store. Aldri hatt sandaler fra det merke før. Bare vintersko. Spare på disse da. Passer neste sommer hehe
Ja kjenner til den. Når søskenbarna er på besøk har jeg alt fra allergi vennelig mat til to tre typer av vær slag. For en ting er sikkert de liker ikke den samme måten uansett hvor gode venner de erHøres nesten ut som her jo, alle har ulike preferanser på mat [emoji23]
Så skjønmVis vedlegget 224818 Storfornøyd . Fikk rundstykke med syltetøy Hehe. Og allerede elsker smykker . Men sjelden jeg tørr ha det på hun .
Ja det tror jeg faktisk . Veldig mye å gå på.He he såpass ja
Har du mye å gjøre i dag?Ikke lyst å gjøre noe i dag kjenner jeg
Ikke så langt unna halvveis du hellerNesten halvveis allerede [emoji54] som du skravler da
Passer jo perfekt daHehe du husker helt rett. Både hun og mannen er veganere . Hun er gravid nå.
Det er både spennende og skummelt prosjektHar huset i sikte men må snakke med låne rådgiver (imorgen) og sjekke tilstanden til huset, eldre hus så vet jo aldri
TakkSå skjønm
Ja gjør det altså . Vi har 2 så trenger ikkePasser jo perfekt da![]()