Hva spiller han?Min spiller han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva spiller han?Min spiller han
Da får du bare venteAkkurat nå ber min, men han var hos en kompis som reiser på ferie imorgen og blir borte en mnd men han skulle komme til soga kroken når han var ferdig tydeligvis [emoji6]
Det er det viktigste ja, du får sove du også nå [emoji4] god natt [emoji4]Det hadde vært noe! Virker som han bare vil være nær nå, da jeg la meg i senga prøvde jeg å by puppen, han bare vred seg unna, men sovnet. Satte meg opp for å koste noe ut av senga, han gråt igjen, men samme prosedyre. Sover nå inntil puppen liksom. Jaja, så lenge han sover!
God natt [emoji42]
SupertStår bra til her ihvertfall [emoji4]
Noe tanks greierHva spiller han?
Sikkert spennende det [emoji14]Noe tanks greier
Det var ikke mangeÅ nå vil jeg ha 13 innlegg til
Klarer jeg det tro
Gått en del flere uker når da [emoji54] dessuten burde man vel ta mr eller lignende for å bekrefte det velNope hun bare kjente å trykka,sa det var ruptur og bra innen 6 uker..
Han har hvert ute og nå ber han [emoji4]Hva driver han med da?![]()
Det er detKan ikke klageer jo så fint vær
![]()
Helt sikkertSikkert spennende det [emoji14]
Men ikke mange i tråden hellerDet var ikke mange![]()
Mhm mye mer,må nok det nåGått en del flere uker når da [emoji54] dessuten burde man vel ta mr eller lignende for å bekrefte det vel
SpennendeHan har hvert ute og nå ber han [emoji4]
Jups og det gjør jeg, liker best å legge meg samtidig som han [emoji4]Da får du bare vente
Hadde det bare fortsatt...Det er det
Hvordan går det med deg? [emoji4]Supert![]()
Jeg er her så kan hjelpe deg [emoji4]Å nå vil jeg ha 13 innlegg til
Klarer jeg det tro