Nei, da må jeg komme meg avgårde
Var det dugnad du skulle??[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da må jeg komme meg avgårde
Her er meldt 7 grader på det varmeste i morgen og enda mindre på mandag men ikke regn annet enn tirsdag.Her er det meldt 12 grader og regn i morgen, og 2 grader på mandag.
Den dagen jeg skal til Trondheim er det meldt snø der
Jeg vil! Når jeg har mulighetStille det var her, ingen som vil prate med meg?
Som regel hvertfall haha. I dag sov han. Men det var han som våkna av klokka mi og begynte gå ned av gammel vane. Jeg ignorerte klokka visstnok hahaha [emoji23][emoji23]
Ja. Jeg vet ikke helt hvilken vei dette går, tenker han må diskutere det med vet. Men det tror jeg han utsetter for han har ikke lyst....
Kasta ut allerede 4 ganger jeg [emoji87]
Ja man får mange pauser med babyer men utrolig nok får man ofte gjort det man skal til godt resultat [emoji4]Lillebror ville selvsagt ikke sove blund nr 2 noe særlig mee enn den lille trilleturen jeg tok ham på. Så nå ble det bakepause med amming i senga, satser på at han vil duppe litt. Skal lese litt mens han dupper.![]()
Men en natts søvn hjelper.
Eldste har ikke migrene i dag
Hunden er jo det samme
Mellomste skal drikke 6 poser movicol junior i dag.
Og yngstemor må jeg tørke snørra på hver gang jeg ser henne.
Men vi trekker pusten og går.
SkjønnerHar gjort det i dag jeg også, men akkurat nå sitter jeg inne.
Litt mindre pollen her
Som her altsåVar en liten tur innom Ullevål og der var det veldig mange..
Det var detVar det dugnad du skulle??[emoji2]
Både ritt og løp herHer var det nesten ingen, ikke inne på sentert vi var hvertfall. Sol og fint vær ute som gjør det sikkert.
Litt lenge til....
Ved overgang til sommertid fikk vi flyttet det fra kveldsmat 18 og morgen 5 til kveldsmat 19 og morgen 6![]()
Så koselig, jeg sitter her og holder på å sovne nå, jegJeg vil! Når jeg har mulighet
Da må jeg teste. Den var ubrukelig i morges
Sant nok.
Men da må vi andre skravle lite når hun ikke er her. Og det går jo ikke helt.
Dere må ikke alle bli stille når jeg leser på web for der ser jeg i alle fall ikke at jeg skravler alene!!