Satser på det. Fikk i det minste nye resepter som jeg ville ha. Og kortisonsprøyta i rumpa [emoji23]
Ikke dårlig bare det[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det. Fikk i det minste nye resepter som jeg ville ha. Og kortisonsprøyta i rumpa [emoji23]
Derfor så mye fint jaUgler i mosen, coverbrands, eBay, boozt![]()
Du altsåOhhh pakke i dag og!!! Weee
Det har jeg ogsåDa har jeg tatt helgen
Tusen takkLykke til hos legen
Hihi nei. Bare håper den virker raskt. Men tar vel noen uker før den er i full gangIkke dårlig bare det[emoji28]
Masse god bedring !Sovna på sofaen, skikkelig elendig form[emoji37] så nå får vel jeg det[emoji30] og dagen som skulle nytes ute har gått bort til handling og soving[emoji29]
Hurra hurra!Hurra for helg
Ja. Det var ikke lange varselet det gitt.Syns jeg får litt korte varsler en gang i blant.
Fikk beskjed i går at jeg må dra til Trondheim på tirsdag
Hurra for helg
Det var ikke det, men egentlig ikke unormal kort.Ja. Det var ikke lange varselet det gitt.
Hihi nei. Bare håper den virker raskt. Men tar vel noen uker før den er i full gang![]()
Det var da bra hvertfall. Godt å ha kontrollDet var ikke det, men egentlig ikke unormal kort.
Har fått fikset fly, hotell og hjelp til å få eldste hjem fra speideren.
Masse god bedring !
Hihi ja. Håper jeg også. Jeg er dedd i nesa nå [emoji23][emoji23][emoji85]Får håpe den kikker inn litt før da[emoji6]
Krysser alt vi har. Bra den er bedre hvertfall [emoji1]Takk[emoji2] kommet meg ut og formen er litt bedre, så krysser fingra