Attpåklatt❤

Tusen takk! Jeg har to store barn på 9 og 11 så burde jo være rutinert. Men guriland så skremmende og begynne på nytt!! Skrekkblandetfryd! Har dere barn fra før? Hvor gamle er de?

Tusen takk! Jeg har to store barn på 9 og 11 så burde jo være rutinert. Men guriland så skremmende og begynne på nytt!! Skrekkblandetfryd! Har dere barn fra før? Hvor gamle er de?

Jeg får også tidenes atpåklatt! Jeg har to store på 13 og 11år... kjenner meg igjen i skrekkblandetfryd følelsen! [emoji16]

Jeg får også tidenes atpåklatt! Jeg har to store på 13 og 11år... kjenner meg igjen i skrekkblandetfryd følelsen! [emoji16]
Vi får ta tiden til hjelp og la det synke innJeg har hatt hyperimesis i mine to tidligere svangerskap så gruer meg til kvalmen kommer! Bortsett fra det så blir det nok stas med en lillebror/søster! Når tenker du og fortelle barna ?

Vi får ta tiden til hjelp og la det synke innJeg har hatt hyperimesis i mine to tidligere svangerskap så gruer meg til kvalmen kommer! Bortsett fra det så blir det nok stas med en lillebror/søster! Når tenker du og fortelle barna ?

11 åringen min har mast i flere år om at hun ønsker seg flere søsken så hun blir nokk veldig glad når hun får vite det, litt mer usikker på hva gutten på 13 kommer til å synes [emoji6] jeg tenkte å vente til rundt uke 12, siden jeg hadde en ma i uke 10+3 før jul... gleder meg veldig til å fortelle det [emoji2]

Krysser fingrene for at det går veien for dere denne gangen! Og at det blir stor stas i stuen om noen ukerJeg tenker også og vente til uke 12 med og dele nyheten, om ikke kvalmen avslører meg før. Kult at vi kan dele litt erfaringer her så lenge

Dette blir min andre attpåskatt ❤ jeg har 2 voksne døtre på 24 og 22 og fikk en gutt i 2012 og venter en/ei 7 januar 2018. Gleder oss veldig. Tenker 17 år mellom kan absolutt kalles attpåskatt

Her blir det også en attpåklatt. Mine to er 7 og 10 når januar kommer. Litt spent på hvordan det blir,barna er jo så selvstendig å flinke så hverdagen er ganske grei. Blir litt mere å ta hensyn til med en liten en. Satser på at det går veldig greit:happy:

Gratulerer:D Min er ikke atpåklatt akkurat, mine er 10, 8, 5 og 3:)

Gratulerer[emoji3][emoji173]️ Jeg har også to store barn på 11 og 9 så dette blir som å starte opp på nytt igjen[emoji3] Kjenner også litt på den skrekkblandete fryden, men gleder oss veldig[emoji3] Vi har jo mere hjelp også tenker jeg når den lille kommer[emoji3][emoji106]

Back
Topp