Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkEr veldig klønete på dette! Men kommer vel inn i hvordan det funker etterhvert! Skal jo følge i 9mndVelkommen inn hit![]()
Du kommer nok fort inn i det.TakkEr veldig klønete på dette! Men kommer vel inn i hvordan det funker etterhvert! Skal jo følge i 9mnd

Tusen takk! Jeg har to store barn på 9 og 11 så burde jo være rutinert. Men guriland så skremmende og begynne på nytt!! Skrekkblandetfryd! Har dere barn fra før? Hvor gamle er de?
Vi får ta tiden til hjelp og la det synke innJeg har hatt hyperimesis i mine to tidligere svangerskap så gruer meg til kvalmen kommer! Bortsett fra det så blir det nok stas med en lillebror/søster! Når tenker du og fortelle barna ?Jeg får også tidenes atpåklatt! Jeg har to store på 13 og 11år... kjenner meg igjen i skrekkblandetfryd følelsen! [emoji16]
Vi får ta tiden til hjelp og la det synke innJeg har hatt hyperimesis i mine to tidligere svangerskap så gruer meg til kvalmen kommer! Bortsett fra det så blir det nok stas med en lillebror/søster! Når tenker du og fortelle barna ?
Du kommer nok fort inn i det.
Gratulerer med positiv test
Du får bare spørre om det er noe du lurer på. Jeg er veteran(nesten) bruker ifra 2007![]()
Tusen takk! Jeg har to store barn på 9 og 11 så burde jo være rutinert. Men guriland så skremmende og begynne på nytt!! Skrekkblandetfryd! Har dere barn fra før? Hvor gamle er de?