Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som skravler enda?Får ikke sove! Fortsatt i lykkerus etter gårsdagens positive test! Føler for å rope det ut til familie og venner men er litt tidlig!
![]()
Grei start på dagen detNå bruker jeg bare krem med farge i og mascara så det går rimelig fort[emoji23] men må rette håret som regel og finna klær. Så utrolig treg til å kle på meg om morran[emoji85][emoji85] også sitter jeg 10 min på dolokket og våkner[emoji23][emoji28][emoji23]
Ser den. Er jo greitt å.ha en oversikt![]()
Det er vel detHe he sånn er det for alle
Har ikke vært hos noen lege eller noe men ut i fra det jeg klarer å finne ut ser det ut til å være 28 desemberNår blir termin da?![]()

Er vel fare for at alle dager ikke blir like aktive![]()
Er jo kjempebra det ogEr på 7 jeg
Natta KenguNei god natt damer![]()
Spennende daHar ikke vært hos noen lege eller noe men ut i fra det jeg klarer å finne ut ser det ut til å være 28 desember![]()
Takk!Jeg skravler enda[emoji6] Det skjønner jeg veldig godt[emoji2] Gratulerer så mye[emoji177] kjenner følelsen din[emoji4]
Ja jeg er så lykkelig at jeg klarer ikke soveNei dette blir førsteSpennende dahar du noen fra før?
Det er detDet er vel deter jo godt vi har et liv utenom og
![]()
Grei start på dagen dettar du med kaffe på dolokket og da eller?
![]()
Joda det er detEr jo kjempebra det og![]()
Skravlet i morgenNatta Kengu![]()
Har ikke vært hos noen lege eller noe men ut i fra det jeg klarer å finne ut ser det ut til å være 28 desember![]()
Så spennendeNei dette blir førstejeg er 23 år
så er skrekk blandet fryd
veldig spennende å starte et helt nytt kapittel i livet
![]()
Jaaaa Håper litt at h*n klarer å vente til over nyttår men blir det julegave klager jeg ikke Har noen julegaver i familien alleredeÅååh, kan fort bli verdens beste julegave det da[emoji7][emoji173]️
Fare for detSkravlet i morgen