Deres symptomer

Veldig tett nese, ømme nipler og kan sove døgnet rundt om jeg hadde hatt muligheten. Og jeg nyser, hele tiden [emoji13]

Veldig trøtt! Murring og stikking. Raping :p Bølgende kvalme og humørsvingninger :)

Jeg klør! Overalt! Er det andre som klør? Og så lukter tisset mitt funny..

Får ikke ro i kroppen.vrir meg. Får ikke sove og føler meg generelt uvel.

Bare litt halsbrann, føler meg ikke gravid i det hele tatt enda! Men det kommer nok, slitt med ekstrem kvalme og bekkenløsning og låsning i begge de tidligere svangerskapene mine :)

Jeg fiser som en helt [emoji23]
Mens merter og går konstant på do.
Kvalm om jeg spiser for lite og kvalm når jeg spiser for mye... [emoji24]
Konstant skrubbsulten [emoji23]
Så ender opp på do for å spy enten spist for mye eller for lite [emoji58]
Halsbrann [emoji32]

Veldig lite symptomer, men så har jeg jo akkurat testet positivt også. Mye kan vel forveksles med PMS. Endel av symptomene har jeg til vanlig også, men noen har blitt litt forsterket den siste tiden.
Fått endel kviser på haka, har litt kort lunte, er trøtt på kveldstid (men det er jeg egentlig alltid ;)), litt småkramper her og der, urolige legger på kveldstid, nysing, ømme bryst, tørr hud.

Jeg har nesten INGEN symptomer lenger! o_O
Ikke på ca fire dager... Liker ikke. Er ca 4+4 uker i dag.
Men tok en Clearblue pluss i dag tidlig og den var knallpositiv innen noen få sekunder.

Er i toppform og føler meg ikke gravid akkurat.

Noen flere som er nesten symptomfri??

Men tok en Clearblue pluss i dag tidlig og den var knallpositiv innen noen få sekunder.

Merker ikke noe [emoji85]

Akkurat det samme her. 4+3 idag. Merket mer for en uke siden [emoji87] Men det er fortsatt så tidlig. De sterkeste symptomene har kommet senere i mine vellykkede svangerskap så er bare å vente å se [emoji12]

Nesten så jeg savner flere symptomer sånn at det blir enda mer virkelig. Foreløpig er symptomene at jeg flyr på do ofte, og at puppene kjennes skikkelig ømme og stramme- som om det ikke er plass til dem i huden. Men har ingen kvalme, og selv om jeg egentlig er glad for det håper jeg nesten den dukker opp snart sånn at graviditeten kjennes enda mer ekte..:smiley-ashamed005

• Liker
Reactions: Ada
Akkurat det samme her. 4+3 idag. Merket mer for en uke siden [emoji87] Men det er fortsatt så tidlig. De sterkeste symptomene har kommet senere i mine vellykkede svangerskap så er bare å vente å se [emoji12]

Ja du har vel rett :joyful:. Jeg lærer aldri virker det som :)
Faktisk er humøret i ubalanse i dag, hormoner, et symptom! Også er jeg oppblåst da :hilarious:

Trøtt, fryser, kvisete, hormonell, og skikkelig sultfølelse men ikke lyst på noe mat..
merker at symptomene er litt anderledes nå enn for ei uke siden. Men tenker at murring og sånn kan man bli vant til:)

Last edited:
Back
Topp