☆ Skravletråd Mai ☆

Så bedre å ikke bekymre seg om slike ting [emoji6]
Ja nettopp :P Jeg er jo ekspert på å bekymre meg
1f602.png

Ikke rakk jeg skifte og stelle meg før frisør heller. Så ikke rett ut der jeg kom som en svett og delvis kokt hummer inn i salongen. Hehe merkelig jeg hadde vært flau om jeg gikk med noen slike på tur nesten :p
De har sikkert sett verre [emoji14] Haha. Ble du fornøyd hos frisøren da?

En etterpåklatt ja :D Bare de trives sammen så er det godt. Kjekt å ha naboer de kan leke med. Vi har kun pensjonister helst rundt oss. Så barna må avgårde noen gater for å finne barn [emoji85]
Åhh sånn ja. Her er det han naboen ellers må vi følge . Guttungen har begynt med besøk hjem. Han vil ha alle hjem,men ikke besøk uten mamma eller pappa enda ;):)

Hihi ja. Kan erte hu litt da.
"Husker du når du smakte såpeboble og fant ut det smakte høgg? "

Også viser jeg filmen [emoji39][emoji39][emoji23] Så sitter hu plutselig og tenker hvordan den smakte og vurderer seriøst å smake igjen. Selv om hu ser på filmen at det var noe dritt [emoji23][emoji23]

Hehe, herlig[emoji23] noen ting må gjøres noen ganger før det sitter[emoji23]

God kveld. Hatt en fin dag?

Helt grei. Glad det snart er sovetid [emoji23] Er sliten og noe gåen i kropp og hodet i dag. Satser på morgendagen er bedre for kroppen
Joda vært litt slitsomt. Liten gutt som ikke er like happy med tilværelsen:*( er vel rett og slett på vei til sengs. Her også hatt et par dager med 12 timer søvn...

Tror jeg døser på sofaen litt jeg. Herrefred så utslått man blir når varmen er på plass. Hodet verker, kjeven verker. Vil bare ligge i ett kaldt rom med kulde i nå kjenner jeg. Gjerne en lur hjelper litt. En liten før unga begynner på lekser tenker jeg [emoji85]

Hjalp det med en dupp?[emoji4]

Joda vært litt slitsomt. Liten gutt som ikke er like happy med tilværelsen:*( er vel rett og slett på vei til sengs. Her også hatt et par dager med 12 timer søvn...
Søvn er godt når kroppen er som den er. Ekstra sliten når barn også ikke er i form da[emoji10]

3 ganger i uka er godt mål syns jeg. God du :D

Uff ja. Og bærer på veskehunder opp [emoji23] man skal se ganske mye rart på vei opp og ned. Og jeg lurer veldig på hvorfor ingen har ordentlige turklær eller sko. Skulle tro de visste hva Preikestolen var liksom. Er bilde av ett fjell jo [emoji23]
Er en grunn til at veldig mange må hjelpes ned derfra [emoji23]

Mai er lang ja. Men hadde du sett lista mi for "gjøre før 17"... Ikke sikker på om mai er lang nok.

Det er jo tid etter 17 og da, sånn etter svigermor drar når nå enn det er, så er jeg nok her igjen. Og selvsagt en del underveis også. Jeg bretter virkelig ikke et tonn klær eller vasker badet uten bv-pauser...

Viktig å presse inn Bv-pauser[emoji1]

Hjalp det med en dupp?[emoji4]
Nei. Glemte å duppe [emoji23] Eller prøvde. Men når jeg nesten duppa, kom mannen hjem. Og idet nøkkel vridde i døra, hoppa jeg himmelhøyt av skrekk. Sikkert akkurat havna delvis inn i en drøm også jeg. Så jeg ble litt skremt -[emoji23][emoji23]

Back
Topp