☆ Skravletråd Mai ☆

Men det er jo kos ♡ Elsker når jeg får snapper av venninner med små babyer. Mine er så store. Mer gullkorn som kommer utav den munnen.

Eller i fjor glimta eldste til med å fange en såpeboble med munnen. Akkurat i det jeg var på snappen. Jeg lo høyt av at jeg fikk det ansiktet på snappen [emoji23][emoji23]

Det er jo det da[emoji7] men gullkorn er jo artig det og[emoji38]
Så fantastisk, morro med slike blinkskudd da[emoji2]

sliter jo selv med ørene å burde jo tenkt at han kunne bli plaget
Det kan man ikke noe for

Jeg og mannen har nå fått tre mer eller mindre atopiske /kløende/allergiske barn, noen det ene og noen det andre. Jeg nekter å tenke at vi ikke skulle hatt barn av den grunn. Eller at vi ikke utsettes fått jentene når vi så hvordan eldste var. Og ja. Jeg hadde atopisk eksem som barn. Har vært allergisk. Mannen er allergisk.

Har dere hatt en bra dag jenter? :) Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se [emoji14] Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....
Har hatt en veldig fin dag [emoji4]

Godt feberen er borte da og huset får du slutte å tenke på, er ikke som om det blir borte når du er blitt bedre [emoji23]

Har hatt en veldig fin dag [emoji4]

Godt feberen er borte da og huset får du slutte å tenke på, er ikke som om det blir borte når du er blitt bedre [emoji23]
Så bra! :D

Nei, da hadde jeg blitt overrasket om huset brått forsvant når jeg ble bra
1f602.png

Ja, og hun er egentlig sovetroll så jeg går jo i sjokk når vi har våkennetter
1f602.png
Huff, ja. Tøft med fler i slengen. Men litt deilig og? Hopper over en runde på en måte... Her har det kommet 4 og 4 :P Men det var fortenner.

Godt det ikke skjer ofte da[emoji23]
Ja, både godt og vondt. Men er som du sier slipper en runde, bare litt ekstra den som er[emoji28] greit å væra ferdig med dem fort da. Her kom de 4 oppe etter hverandre, nåe en hadde kommet igjennom var en ny på tur[emoji28]

Spreka! [emoji1] Formen blir ikke bedre av å sitte inne. Så at du er ute er jo bonus :D
Ute er jeg hele tiden Hehe , men sjelden aktiv trening . Hihi . Og nå må det bli mer for makan til dårlig kondis jøsses

Ja. Det må det jo. Men den grundige "første" sånn "kaste mat som snart går ut av kjøleskapet og hva dekker egebrlog hele kjøkkenbordet? Ingrn har sett bordflata siden jul...
[emoji54] ja det skjønner jeg må gjøres

Nei stakkars. Og jeg blir gaaal av sutringa :( Vil bare sitte armen, men det blir tungt. Og glemte å ta opp bæresæla. Nå virker den til å ha forsvunnet.

Neeei, haster ikke sånn sett. Men jeg er et lite arbeidsjern, så denne situasjonen passer meg litt dårlig. Men enig med du :)

Hva skjedde på ettermiddag og morgen?

Formiddag var hodet og kjeven helt grei form. Så besøkte ei venninne og drøste, innom gamlejobben for lunsj og fikk vaska ut bilen. Ettermiddagen tok hodet og kjeven meg igjen og begynte å tulle. Så akkurat til nå har jeg drøya paralginen. Men nå ga jeg opp. Det dundrer og verker. Skulle mer enn gjerne bedøvd hele ansiktet. Heldigvis barn i seng. Men vurderer sterkt å legge meg tidlig i dag ja :)

Ikke lett i den situasjonen nei. Ser på alt man burde gjøre, spesielt når man er hjemme, menmen. Etterhvert når formen er bedre, blir det gjort. :)

Usj da. Får håpe bæreselen dukker opp snart da

Det er jo det da[emoji7] men gullkorn er jo artig det og[emoji38]
Så fantastisk, morro med slike blinkskudd da[emoji2]
Hihi ja. Kan erte hu litt da.
"Husker du når du smakte såpeboble og fant ut det smakte høgg? "

Også viser jeg filmen [emoji39][emoji39][emoji23] Så sitter hu plutselig og tenker hvordan den smakte og vurderer seriøst å smake igjen. Selv om hu ser på filmen at det var noe dritt [emoji23][emoji23]

Back
Topp