Bedre enn frykta da.
Tenker 50 for dagen sånn ca er målet
Det bør være overkommelig da.. men jeg ser jo at det kommer en del dager der det kan bli litt mindre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre enn frykta da.
Tenker 50 for dagen sånn ca er målet
Vi må også måle hus
I morgen kommer nye tlf min
Det er det jo ingen grunn tilLitt kjipt å litt tårer å tanker om at jeg ikke burde hatt barn
Gikk veldig braGikk samtalen bra?
Jeg er vel ca en dag på etterskudd da...Det bør være overkommelig da.. men jeg ser jo at det kommer en del dager der det kan bli litt mindre.
Nei stakkars. Og jeg blir gaaal av sutringaVarmen hjelper gjerne heller ikke på hu lille når hu driver på med noeFår håpe febern holder seg borte.
Å male huset haster ikke. Ta vare på helsa først
Helt grei dag. Formiddag var bra. Resten vært litt opp og ned [emoji14]
Hadde ikke kjøpt ny om min ikke tok kveldenAllerede. Syns det gikk raskt jegHåper du blir fornøyd. Veldig lyst på den selv. Men har en s7edge som funker akkurat som den skulle vært ny. Så får bare beholde den lengre [emoji23]
Inn med dren dessverreDer var det jeg jeg lurte på i sted
Dumt da, hva er planen?
Hhele herVi og, eller deler av hus.
Galaxy s8Hvilken telefon har du kjøpt?
sliter jo selv med ørene å burde jo tenkt at han kunne bli plagetDet er det jo ingen grunn til
Det er ikke din feil at han har vann i ørene
Ja, og hun er egentlig sovetroll så jeg går jo i sjokk når vi har våkennetterKl 4 er midt på natta, så greit å sove litt nå da ja[emoji28] vi hadde noen litt dårlige døgn når jekslene kom ja, ho fikk to samtidig for å være på sikre siden også[emoji22]
Grattis med ny tlf. Hva slags type er det?I morgen kommer nye tlf min
Det er kjedelig... Vi bor i 4.mannsbolig ogsåVi må også måle hus
Så bra daGikk veldig bra![]()