Da stikker jeg, snakkes
God trening[emoji2][emoji123]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da stikker jeg, snakkes
Ja. Men mannen tåler dårlig vifta. Han blir forkjøla bare noen blåser på han [emoji85][emoji85]
Snapper ikke så ekstremt heldigvis haha [emoji39]BV tar mye strøm[emoji23][emoji28] og hvis du bruker en del snap i tillegg så er det kjørt[emoji38]
Rart hvordan det er for enkelte ja [emoji23][emoji23]Jeg må bli forkjøla en gang jeg også kan jeg bruke vifta resten av sommeren[emoji85][emoji23] merkelige kropp.
Har dere hatt en bra dag jenter?Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se
Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....
Snapper ikke så ekstremt heldigvis haha [emoji39]
Ja, det er litt deilig. I bare bleiaDet har jeg[emoji4] godt ho sover nå da og godt feberen er borte[emoji2] ikke noe godt med feber og heller ikke tannfrembrudd hvis det er det som er.
Deilig med sommer, den er på full fart hit også[emoji4]
Jeg er mer at jeg svarer gjerne de som sender meg og en sjelden gang tilbake da over smådill [emoji87] Kjedelig jeg hahaEkstremt gjør jeg nok ikke, meen ddt blir jo en del[emoji6][emoji28]
Har dere hatt en bra dag jenter?Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se [emoji14] Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....
Ja, det er litt deilig. I bare bleiaHun trengte det nå, for hun mente det var morgen klokka 04 i dag
Men ikke søren om jeg stod opp. Hun sov litt til fra 05.30 til 07. Håper hun er bedre imorgen, er jeksler så kjenner vel litt mer på det.
Bedre enn frykta da.Du hadde 104 på forrige oppdatering
Ja, det forsto jeg jo da.I drammen
Vi må også måle husHar dere hatt en bra dag jenter?Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se
Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....
Jeg er mer at jeg svarer gjerne de som sender meg og en sjelden gang tilbake da over smådill [emoji87] Kjedelig jeg haha
Ja. Det må det jo. Men den grundige "første" sånn "kaste mat som snart går ut av kjøleskapet og hva dekker egebrlog hele kjøkkenbordet? Ingrn har sett bordflata siden jul...Og noe som garantert må gjøres flere ganger [emoji4]
Men det er jo kos ♡ Elsker når jeg får snapper av venninner med små babyer. Mine er så store. Mer gullkorn som kommer utav den munnen.Ikke så veldig mange jeg svarer og snapper til da[emoji4] og mye snuppelure snapper[emoji28]
Allerede. Syns det gikk raskt jegI morgen kommer nye tlf min
Der var det jeg jeg lurte på i stedVann i øretb til kb igjen