☆ Skravletråd Mai ☆

Har dere hatt en bra dag jenter? :) Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se :P Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....

Ja. Men mannen tåler dårlig vifta. Han blir forkjøla bare noen blåser på han [emoji85][emoji85]

Jeg må bli forkjøla en gang jeg også kan jeg bruke vifta resten av sommeren[emoji85][emoji23] merkelige kropp.

BV tar mye strøm[emoji23][emoji28] og hvis du bruker en del snap i tillegg så er det kjørt[emoji38]
Snapper ikke så ekstremt heldigvis haha [emoji39]

Har dere hatt en bra dag jenter? :) Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se :P Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....

Det har jeg[emoji4] godt ho sover nå da og godt feberen er borte[emoji2] ikke noe godt med feber og heller ikke tannfrembrudd hvis det er det som er.
Deilig med sommer, den er på full fart hit også[emoji4]

Det har jeg[emoji4] godt ho sover nå da og godt feberen er borte[emoji2] ikke noe godt med feber og heller ikke tannfrembrudd hvis det er det som er.
Deilig med sommer, den er på full fart hit også[emoji4]
Ja, det er litt deilig. I bare bleia :) Hun trengte det nå, for hun mente det var morgen klokka 04 i dag :P Men ikke søren om jeg stod opp. Hun sov litt til fra 05.30 til 07. Håper hun er bedre imorgen, er jeksler så kjenner vel litt mer på det.

Har dere hatt en bra dag jenter? :) Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se [emoji14] Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....

Varmen hjelper gjerne heller ikke på hu lille når hu driver på med noe :) Får håpe febern holder seg borte.

Å male huset haster ikke. Ta vare på helsa først :)

Helt grei dag. Formiddag var bra. Resten vært litt opp og ned [emoji14]

Ja, det er litt deilig. I bare bleia :) Hun trengte det nå, for hun mente det var morgen klokka 04 i dag :P Men ikke søren om jeg stod opp. Hun sov litt til fra 05.30 til 07. Håper hun er bedre imorgen, er jeksler så kjenner vel litt mer på det.

Kl 4 er midt på natta, så greit å sove litt nå da ja[emoji28] vi hadde noen litt dårlige døgn når jekslene kom ja, ho fikk to samtidig for å være på sikre siden også[emoji22]

Har dere hatt en bra dag jenter? :) Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se :p Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....
Vi må også måle hus

Jeg er mer at jeg svarer gjerne de som sender meg og en sjelden gang tilbake da over smådill [emoji87] Kjedelig jeg haha

Ikke så veldig mange jeg svarer og snapper til da[emoji4] og mye snuppelure snapper[emoji28]

Og noe som garantert må gjøres flere ganger [emoji4]
Ja. Det må det jo. Men den grundige "første" sånn "kaste mat som snart går ut av kjøleskapet og hva dekker egebrlog hele kjøkkenbordet? Ingrn har sett bordflata siden jul...

Ikke så veldig mange jeg svarer og snapper til da[emoji4] og mye snuppelure snapper[emoji28]
Men det er jo kos ♡ Elsker når jeg får snapper av venninner med små babyer. Mine er så store. Mer gullkorn som kommer utav den munnen.

Eller i fjor glimta eldste til med å fange en såpeboble med munnen. Akkurat i det jeg var på snappen. Jeg lo høyt av at jeg fikk det ansiktet på snappen [emoji23][emoji23]

I morgen kommer nye tlf min
Allerede. Syns det gikk raskt jeg :D Håper du blir fornøyd. Veldig lyst på den selv. Men har en s7edge som funker akkurat som den skulle vært ny. Så får bare beholde den lengre [emoji23]

Back
Topp